Guess Who's Joining!

34 5 4
                                    

Okay, okay. So someone is to join my account, it's between my friends Jason and Jasmine, and Harry Styles.

Who is it?!?!?!

It's Jazz and Jay! Because unfortunately Harry is going on tour this summer so we can't spend time together :( But how awesome would that be!

She's obsessed with the Styles (Jay)

Yup Yup (Jazz)

I am not, now shut up (Violet)

*shuts up* (Jay & Jazz)

Thank you, now as I was saying before I was so rudely interrupted. My friends are going to join my account next week. But don't worry we'll put our names at the end of our sentences so you know who we are. Now they will tell you stuffs about them... *hands phone to Jazz*

So...my name is Jasmine and I'm 19 years of age. I'm a Latina, so meterse con y podrá torcer su privado adentro hacia fuera.

You don't wanna know what that means (Jay)

Hush...anyway I moved to Chicago when I was 14 with my mother and father. But they died two years ago, Descansa en paz, mamá y papá. Now, I live down stairs from Violet and Jay, Vi's my cuddle buddy haha. I work at the animal shelter with her, that's how we met first. Now on too Jason. *gives Jason phone*

*grabs it* well hello there sexy thing, I am Jason, but these lady's call me Jay. So, call me Jay. I'm 20 years old and I am English, but I spend to much time with these girls, still got the hot accent though haha. I have no idea why people think english accents are hot, to be fair I think American accents are to die for ;)

*rolls eyes* (Jazz)

Your accent is hot too Jazz.

I know ;) (Jazz)

Whatever, so I moved here when I was 16. Actually when I first moved I was having some trouble figuring where to go, and I ran into these two lovely lady's...literally *points to Violet who is playing with Cooper, and Jazz who is looking at her teeth in the mirror*

You better not put that on there (Jazz)

Too late, just did! Haha! (Jay)

Guys c'mon you're gonna break my phone! (Violet)

*tackles Jay to the floor, pinning his arms down* (Jazz)

Umm...that went south of the border, so yeah they are going to join my account and their bio's will be in next week. So....yes thank you for reading.. Haha 😂

Ps: Jazz and Jay are like basically dry humping right now ;)

Am not! (Jay and Jazz)

Yes, you are. Okay bye for real, guys say bye.

Bye people (Jay)

¡Adiós! (Jazz)

PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME!

Vi, just stop (Both)

:( (Violet)

Peace out bitches! xP

Things...Where stories live. Discover now