Season 1 × Season 2
*Season 1*
Kawan yang mulutnya lancang,berbisa yang selalu menghina aku,aku mermerhatikan gelagat si dia dari jauh.adakah aku anggap dia kawan? tidak.sejujurnya dia hanya mencari mangsa baru untuk dimalukan setiap tahun.tengoklah kebodohannya.aku mendekatinya.amat membosankan.setiap tahun semasa aku bersama dengannya hanya topik yang sama iaitu apa yang selalu dia lakukan.heh,memalukan diri sendiri,semut diseberang lautan kau mampu melihat alangkah peliknya kau tidak mampu melihat seekor gajah yang besar dihadapan kau.aku cuba untuk membunuh kau tapi aku tahu itu akan melibat aku.jadi aku mengambil alternatif lain.aku tidak mahu ada pertalian atau ikatan dengan kau.serik.aku letakkan dadah di paket milo kegemaran kau.yelah rumah kau hanya ada orang tua,manada mereka mahu makan benda yang manis.aku tahu kau akan ketagihan walaupun tidak secepat yang mungkin.tetapi aku gembira kesannya cepat.hanya beberapa hari sahaja.mungkin kau kerap minum milo di rumah.kau mencari aku untuk meluahkan perasaan kau.aku tak kisah mahupun peduli aku mahu bunuh kau,di lorong belakang di belakang rumah mu,dimana manusia sering menjerit kesedihan ataupun bersiul kerana gembira.Ya di,situ kau mati ketagihan.Terima kasih kerana senyum kepadaku dengan ikhlas walaupun mata kau tidak berkelip.
*Season 2*
Kau merupakan ahli keluarga baru dan kau seorang yang sangat pemarah orangnya aku suka memerhatikan kau bagaimana kau membuat kerja bagaimana kau memerhatikan aku.Satu hari kau diam kerana kau memendam perasaan marah terhadap aku muka kau nampak bengis seperti hilang kecantikan kau,akhirnya kau memuji aku dengan kemarahan kau aku tidak mempunyai cukup masa untuk plan aku.aku tidak cukup tidur kerana aku asyil melihat wayar lebihan di siling dan di lantai yang aku kerjakan.Harini kau keseorangan di rumah,aku bercadang untuk membunuh kau.ye kau nampak cantik dengan baju yang diseluputi darah kau sendiri.darah yang mengalir tangan kau seolah-olah kau membunuh diri.
YOU ARE READING
[C] Stare || Lee Jihoon
Mystère / Thriller" Aku perhatikan kau setiap masa " - Woozi Lee Start :07042017 End :07042017 Storyline by ©Chaniesshi Cover by ©greenmintartwork ©All right reserved