Sunt Tamara Wesley,am 17 ani,ochi negri,un păr creț de culoarea cerului albastru și mda,nu am părinți,au fost uciși din câte mi sa spus.Sunt la liceu și detest să merg la școală în timp ce aș putea merge acasă sau în pădurea din apropiere la copacul meu preferat și să citesc o carte.Poate fi ceva mai frumos? Nu prea cred..
Ziua aceasta a fost una cât de cât bună,au lipsit din profesori și acum merg spre casă cu cea mai bună prietenă a mea Sofia Vladyslava,ajunsă acasă mă pun în pat și mănânc niște cornuri cu cireșe.
Mă gândesc dacă să merg în pădure sau să stau acasă și să lenevesc.
Mda...
Mai bine merg să citesc în pădure,la ciripitul păsărilor și sunetul vântului ce aduce șoapte neînțelese minții omenești.
*Mergând în pădure*
Mă simt urmărită dar, ignor asta și merg mai departe...
Aud niște pași în urma mea,dar când mă uit de fiecare dată nu văd nimic.
Se aud niște persoane pășind pe ramurile căzute din copacii adormiți...
"Hei?"
*Liniște totală*
Mă întorc și îmi continui drumul către copacul meu preferat,înainte să mă urc în 'brațele' sale aud un strănutat masculin prin apropiere.
"Hei?!! Cine ești și de ce mă urmărești?"
Mă desprind de scoarța copacului și dau să mă uit prin jur dar nu observ nici-o mișcare,probabil mi sa părut.
~mă încurajez eu~
Mă întorc cu fața către copac și dau să mă urc în el când dintr-o dată sunt înfășurată într-un sac și târâtă prin toată pădurea probabil,sau cel puțin asta au simțit rănile de pe corpul meu.
A cam trecut o oră de țipete și zvârcoleli în încercarea de a mă elibera dar nimic,era un sac rezistent,probabil special pentru răpit~glumă ironică~
Simt cum două brațe mă ridică și mă aruncă într-o mașină ca pe o cârpă...În timp ce plangeam și mă chinuiam să țip în speranța că cineva mă va auzi, cineva taie sacul cu un cuțit destul de lung dar în timpul acesta cuțitul mi-a atins și obrazul tăind-ul nu foarte adânc.Când sunt eliberată,văd printre lacrimi și sânge 3 băieți de vreo 20-23 ani.
-Bună târfo,scuze de deranj,te-am luat prin surprindere cumva?Zise un băiat cu ochi albaștrii,părul șaten și un zâmbet 100% psihopat pe față.
-Lăsați-mă să plec,vă rog,nu voi spune nimic numai dați-mi drumul!!spun printre lacrimi..
-Taci târfo! Obișnuieștete cu noi, suntem prietenii tăi de-acum.începură toți 3 să râdă în hohote.
-Cine sunteți și ce vreți de la mine? Unde mă duceți? Lăsați-mă în pace vă rog !?!
-Păi eu sunt Daniel,roșcatul e Sebastian și celălalt e Nate..stai liniștită,îți arăt imediat ce vrem de la tine! Te urmăresc de 2 săptămani și cred că vei reuși~și începe să râdă iarăși ca un psihopat~
-Cce,ce să reușesc? -Spun printre suspine,lacrimi de durere și frică încep să-și facă apariția pe fața mea,usturându-mă când lacrima face contact cu obrazul meu plin de sânge și trecând peste tăietură.
-Am ajuns târfo, hai să-ți arat noua ta casă! ~zâmbi satisfăcut~
-De ce-mi spui târfa, psihopat retardat ce ești. ~încerc să fug~dar ma prins tipul numit Nate,mă strânge tare și mă împinge în casă unde văd numai fete care sunt obligate să danseze la bară goale,sa fie sclavele sexuale ale așa zișilor 'clienți'.Unele plângeau căci se opuneau și erau bătute cu biciul,de aceea nimeni nu se opunea din câte văd.Mă aruncă într-o cameră goală și îmi rupe hainele de pe mine aruncându-le pe geam.
~țip speriată dar nimeni nu era ca să mă ajute,am rămas goală în fața lui și el ma analiza complet~
-Așteaptă aici că vine șefu să-ți arate ce vrea de la tine,îmbracă alea sau vei suporta dureri cumplite,m-am opus și mi-a dat un bice pe spate,a ieșit râzând și mi-a spus să nu se mai repete.
În camera vopsită în negru-maroniu era un pat de două persoane nu foarte bine aranjat,sau spălat căci era murdar.Pe pat aveam 'costumul' ce trebuia să îl iau căci de nu probabil mar omorî în bătaie nenorociții ăștia,aveam un corset negru de dantelă transparent cu fermoar la spate,niște bikini tot negri din dantelă și o fustă mini de culoare neagră,era prea sinistru,totul negru,când mă așez pe pat gândindu-mă la cine ar putea fi 'șeful' dau cu mâna de un vibrator,mă sperii deoarece mi-aș vi dorit ca virginitatea mea să o pierd cu o persoana specială,nu într-o casă unde suntem obligate să fim sclave sexuale.
Pe ușă apare băiatul care parcă se chemă Daniel,da,el e..
-De ce m-ați adus aici? Ce vreți de la mine? Și ce-i cu hainele astea de panaramă și cu chestia aia?
-La vibrator te referi dragă?
-La ce căcat o fi,lasă-mă naibii să plec psihopatule!
-Uuu fetița are tupeu..spuse pe o voce subțire și destul de înfricoșătoare
Dau să îl împing și să fug dar ma prins de braț și mia pus cuțitul la gât spunându-mi:
-De acum ești sclava mea sexuală și dacă nu faci exact ce îți spun eu virgino sar putea să îți fac buzunăras la gât!
Rămasă fară cuvinte,cad la podea dupa ce îmi dădu drumu și începui să plâng.
-Hai la mine târfo!
Mă ridic și merg spre el plângând..
-Eu voi fi și primul și ultimul,clar? Și îți va plăcea de fiecare dată căci altfel mie teamă de soarta ta,să nu-mi comentezi și să faci tot ce-ți spun,așa ne vom înțelege,clar pi*do?
-Ddda...~spun bâlbâindu-mă~
-Vino în pat lângă mine,Tamara
-De unde îmi știi numele?
-M-am informat înainte să acționez..
-Hai vino,mai cu tupeu că nu mănânc oameni,în cel mai bun caz îi omor direct.
-Așa,întindete pe burtă
-De ce?????
-Fară întrebări,mă asculți sau vrei să te omor târfo?
-Ssscuze...
-Să folosesc vibratorul?Să-mi folosesc 'scula'? Sau de ce nu,pe amândouă?
CITEȘTI
Începutul sclaviei sexuale |+18|
FanfictionTamara Wesley este o adolescentă de numai 17 ani care avea o viață normală până când a fost răpită în timp ce se plimba prin pădurea din zonă. Odată răpită,o duce într-o casă ce pare părăsită din inima unei păduri,odată ajunsă acolo observă că nu e...