Fakir Günler

4 0 0
                                    

Çiçek Hanım ile birlikte çoban Mehmet evlenmek istiyorlardı. Mehmetin kıyıda köşede biriktirdiği birikmiş 5.000TLsi vardı.Ama neye yeterdi.Koskoca istanbulda...Bu yüzden Mehmet evlendikten sonra köyüne götürecekti onu.Nikah dairesinde evlendikten sonra köye gittiler.Köyde inek sağıp,tavuk beslediler.Ama çiçek usanmıştı.O Hergün alışverişe gitmek,arabalarla gezmeye alışkındı.Birgün ahırda inek sağarken gizlice yılan gelmişti.Kızïn ayağını soktu.
-aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh!
Diye bağırdı hemen koştu Mehmet ayağını pansuman yapıp sardı.Aşkları dahada kuvvetlendi.yılanı öldürdü.Birgün arkadaşları gelmişti Çiçeğin...ama arkadaşları ondan daha şımarık ve bencillerdi.Çiçeği küçümsemek için gelmişlerdi belliki.Çiçeği, şalvar ve yazma ile görünce şöyle dediler:
-Nereden nereye Çiçek Hanım , biz seni iş adamlarıyla evlenmeni bekliyorduk ama şimdi köylü Hanım olmuşsun...hhhhhhhhh...
Çiçekte:-Ben zengin biriyle evlenmemiş olabilirim ama ben gönlü zengin biriyle evlendim ben halimden memnunum.Ya siz laf atïyorsunuz lakin sizle iş adamları evlenmek değil, işe bile almazlar. Şimdi terkedin burayı, daha fazla haddinizi aşmayın sonu kötü olur.
-Nasıl kötü olacakmış,hadi kötü yapsana(!)
-siz istediniz deyip ,iki tane tokat çakmış kızlara kızlarda-Bunun hesabını senden alırız demişler...ve evlerine gitmişler.Çok utanmıştı Çiçek üzerindeki eski şeyleri giymek oda istemiyordu.Gece eşi uyuduktan sonra bavulunu alıp eski nişanlısıyla telefonda konuşurken Mehmet bunları duydu ve kalkıp, Çiçeğe tokat vurdu.
-Senin ile evlendiğim güne lanet olsun.Defollll!Git buradan...
-Senin ile bu fakir hayattan sıkıldım.Keşke bende evlenmeseydim senle.deyip oradan ayrılmış.

Aşk acısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin