N dat iz abhi..he cmes 2 malhotra mansion n straight away goes 2 maniks room furiously..while d servants tried dr best 2 stop him..
Abhi cmes n sees manik hugging nandini n consoling hr..
Abhi goes in..n pushes manik away..
As nandini sees abhi she hugs him n starts crying
Abhi gives deadly glare 2 fab5...bt turns 2 nandu who iz clinging 2 him n cryin hardly..
So he gets worried n asks:princess Kya hua..y r u crying n tries 2 break d hug
Bt nandu iz nt leaving him..
Abhi gets hell worried n says:baccha mujhe daar lagrahha hai..batao plz kya hua..inhonne kuch kia..
Nan nods no..
Abhi:phir Kya hua..
Alia:dramaqueen hai..drama karrahi hai..
Abhi gets angry n before he could say anything..manik (shouts):aliya shut ua mouth..n jst leave frm here..
Alia starts crying n says:baby tum uskke lia
Manik:jst..(he wz cut by)
Cab:Alia u go 2 ua room..badmme baat kartte hai..
Alia leaves frm der
While muk also leaves..n before goin she turns n says:iss kiis wajah se tum humlogoon paar chilla rahhe hoo ..we r fab5..n she's breaking us apart..n won't let dat happen..bloody bitch..
Man:Alia..
Abhi:miss.jat lve..frm here..before I dig ua grave ovr here..
Muk gets scared n leaves..
While..abhi breaks d hug..n cups hr face n ask:batao baccha Kya hua..
Nan:bhaiyyu wo wo..Mai..Mai panni me..wo loog mujhe lee jayeingge
Abhi:nahi baby koi nahi arahha
Nan:bhiyuu wo mujhe lejaingge..panni panni me..
Abhi:shh shh Mai hoo na..Mai nahiand gone dongg kuch bhi merre bacche ko..thik hai
Nan nods lik a obedient child n hugs him..
Abhi dn notices dat she iz wet.. n he gets d reason y nandini iz panicking..
Abhi shuts his eyes n tears fell from his eyes..
Abhi:baccha ua wet..tum apnne pappu(cloths)chage karllo
Nan nods no..
Abhi:plz baby merre lia..
Nan nods s..
Abhi turns 2 manik n..manik understand n ...
manik tells d servant 2 gt sme cloths for nandu frm muk oa Alia's room..
So nw waitin fa Alia n mukti'z convo..
I'll tell u in nxt update..n wt iz Nandu'z painfull past..becoz of wic she iz horrified..
Vote n comment till dn tata..
❤️ afshu
YOU ARE READING
rockstar n his star
Fanfictionguyz read it 2 knoe it plz...n i gurentte u dat u ill defenetly lik it...fa manan loverz