"Hlásí se James Smith z živého vysílání blízko hranic Velké Británie. Dnes,dne 10.4 2073 zde začala platit absolutní karanténa. Za porušení zákonu o vstupu a odchodu z karantény byl vydobyt trest smrti pro všechny státy. Je to už nějaká doba, kdy právě v hlavním městě Anglie vypukla zvláštní epidemie, která začala pozměňovat lidskou DNA. Mezi první znaky se řadily například rychleji rostoucí nehty a nadměrné ochlupení, postupem času se ale lidé začali přeměňovat na zvířata.
Nebyly to avšak mírumilovná stvoří, jejich inteligence zůstala překvapivě stále stejná, ale některým stoupla agrese. Za poměrně krátkou dobu se lidé naučili měnit zpět do lidské podoby. U některých skupin začala podivná změna chování, vědci to nazvali virus ABO, neboli alfa,beta,omega.
Jde o poměrně složitou věc. Alfy se staly dominantní skupinou, agresivnější než zbylé dvě. Jejich nadřazené chování a pud ochrany omeg se velice podobá normálnímu zvířecímu chování. Tyto alfy mají schopnost označit si omegu, kterou považují za svou část duše, prozatím se to nazývá mates, aby nastalo mates, musí být nejprve proveden bond, tedy uhryznutí omegy alfou, přestože se to dá přerušit, je to více než bolestivé a jediný, kdo se o to pokusil zemřel hned druhý den. Jednou po nějaké době u nich nastane rut, doba sexuálního chtíče, který doprovází i ostrá bolest, pokud nebudou jejich touhy ukojeny.
Dále je tu další skupina, omegy. Bývají to submisivní, mírumilovná stvoření, která chrání mláďata a starají se o chod domácnosti. Někdo by řekl, že s nimi je zacházeno hůř, než s ostatními skupinami,ne vždy je tomu tak,ale bohužel ve více jak 75% tomu tak je. Podobně jako dominantní skupina alf mají období, kdy potřebují sex a pokud není na blízku alfa, začnou se uspokojovat různými věcmi, které jim jsou po ruce. To vědci nazvali heat. U omeg se též začala vyskytovat jedna opravdu velmi nezvyklá věc, zvaná mpreg, je to jev, při kterém mohou otěhotnět muži.
Poslední skupina jsou bety, nechali jsme je nakonec, protože jsou jako my, jen s tím rozdílem, že byly nakaženy druhou částí viru a to změnou na zvěř.
Abych nezapomněl, jsou tu ještě tři věci týkající se alf a omeg, první z nich je alfa hlas. Jak už z názvu vyplývá, je to změna hlasu, kterou využívají alfy aby zastrašily nepřátele. Není sice pravidlo, o zákazu používání,ale je to nezdvořilé, jelikož omegám tato barva hlasu způsobuje silné bolesti hlavy, téměř tisíckrát horší než při migrénách.
Pak je tu knot, vyvrcholení alfy do těla omegy. Když toto nastane, alfa zůstane po dobu několika minut v těle omegy, pokud se například omega vytrhne a povede se to, bude to pro obě strany velmi bolestivé. Ostatní alfy mohou ještě dlouhou dobu cítit vůni alfy, která si knotem omegu dočasně označila.
A jako poslední věc tu mám supresivum, samy omegy vymyslely látku, která oddálí období jejich sexuální nadrženosti.
Jistě si všichni pamatujeme na rok 2034, ve kterém byla celá Velká Británie bombardována v důsledku třetí světové války. Bombardování tohoto území trvalo až do roku 2046, kdy se tam nacházely už jen trosky z krásných budov.
Přestože několik lidé bylo proti, Velká Británie je už oficiálně úplně odepsaná a lidé v ní jsou necháni napospas smrti. Je jen na nich, jak se vypořádají s událostmi. A jsem rád, že naše stanice vám může jako první oznámit tuto zprávu."
Jakmile reportér odložil svůj mikrofon, podíval se na kamennou zeď vysokou dvanáct metrů, táhnoucí se tisíce kilometrů. Na její stavbě zemřelo několik lidí, ale byly využity naprosto nové přístroje a proto stavba trvala pouze pár let.
*********
Tak tohle je můj úplně první příběh,snad to není až taková blbost a doufám, že si najde alespoň nějaké čtenáře:)
ČTEŠ
Napospas Životu|| Larry ABO
FanfictionUž je to deset let, co byla Velká Británie oddělena od zbytku světa, kvůli neznámé epidemii. Ani po tak dlouhé době nemá žádný název, jen jednu část viru nazvali vědci ABO, neboli alfa,beta,omega. Za porušení karantény hrozil trest smrti a kolem toh...