Roses of My Heart [CZ]

865 30 0
                                    

Vešli jsme do klubu. Všude se to hýří lidmi v podnapilém stavu. Téměř se není kam hnout. Harry měl rozhodně pravdu, když říkal, že tenhle podnik je ve městě vyhlášený. Hemží se to tu hezkými holkami, které jsou všechny tak mimo, že sbalit je by bylo lehké.  Taneční parket je plný těl vzájemně se svíjejících do rytmů techno hudby. Vykouzlí mi to úsměv na rtech.

„Neříkal jsem ti to?“ zašklebí se Harry a já jen přikývnu hlavou. Měl naprostou pravdu. Zamíříme k baru a Styles nám objedná první rundu.

„Na zdraví!“ zvedne skleničku ginu a vesele si ťukneme. Party může začít.

 O hodinu později se i já svíjím mezi tím davem. Nutno podotknout, že také silně podnapilý. V zorném pohledu si všimnu drobné rusovlásky. Vlasy jí spadají v obrovských vlnách na ramena. Plné rty semknuté k sobě. Ale nejvíce ze všeho mě upoutají barevné růže, které má vytetované na ramenech a klíční kosti. Nedá se říct, že by byla nějak krásná, ale ošklivá tedy rozhodně není. Přesto mě upoutá tak moc, že mi k ní stále utíká pohled.

Pomalu se k ní protančím skrz dav a začnu vedle ní tancovat. Nijak se nebrání. „Nechceš pozvat na drink?“ křiknu, aby mě slyšela přes tu hlasitou hudbu.

„Ne, díky,“ propálí mě znechuceným pohledem a dál tancuje. Zcela mě ignoruje. Pokrčím tedy rameny a dál se svíjím za doprovodu hlasité hudby. Pořád to ale nevzdávám.  Po skončení další písničky se k ní nakloním znovu.

„Pořád nechceš?“ zazubím se na ní. Přimhouří oči a zašklebí se na mě.

„Ty to nevzdáš, co?“ otráveně protočí oči.

„Ne,“ pobaveně přitakám. Znovu se zašklebí, popadne mě za ruku a začne protahovat k baru. Zaraduji se jako malé dítě. Posadí se na barovou židličku a překříží přes sebe její štíhlé nohy.

„Co si dáš?“ usměju se na ní.

„Pořádného panáka Tequily,“ prohodí beze špetky zájmu.

„Dvakrát velkého panáka Tequily,“ křiknu na barmana a ten jen kývne. Během chvilky máme třed sebou skleničky se zlatavou tekutinou.

„Tak na zdraví!“ kývnu k ní se skleničkou a pak to do sebe hodím.

„Tak čau,“ prohodí poté, co polkne poslední zbytek a zvedne se na odchod. Uchopím jí za paži a tím jí donutím zastavit.

„Neřekla jsi, jak se jmenuješ?“ usměju se na ní.

„A proč bych ti to měla říkat?“ ušklíbne se.

„Jsem Michael,“ prohodím klidně a máchnu na barmana, aby nám poslal druhou rundu. Hlasitě si povzdechne.

„Jsem Kaley,“ poprvé za celý večer se na mě usměje a napřáhne ke mně ruku.

„Moc mě těší, Kaley,“ usměju se na ní také a podám jí její pití.

„Díky,“ prohodí a pak to do sebe kopne na ex.

„Řekni mi něco o sobě,“ prohodím a pak si trochu usrknu svého pití.

„Mám se svěřit někomu koho vůbec neznám a navíc někomu, kdo má palici obarvenou na modro a na sobě tričko Guns’n’Roses?“ trochu se ušklíbne.

„Co je na modré hlavě špatného? Nebo co je špatného na Guns’n’Roses? Je to stará dobrá klasika,“ dotčeně se zamračím a dopiji své pití. Pokynem ruky objednám u barmana další.

„Na modré hlavě něco špatného? No, asi ne. Teda u kluka to sice není úplně normální, ale když se ti to líbí, tak proč ne. Tvoje věc. A Guns’n’Roses? O těch nic neříkám, jen je to divné s tou modrou palicí,“ zase ten úšklebek.

Roses of My Heart [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat