,, Naravul din fire nu are lacuire "
Cand aud aceste cuvinte , imi aduc aminte de multe intamplari . Dar sa aleg una dintre ele . Istorisirea pe care o sa vi-o spun , nu este neaparat amuzanta .
,, Era o zi , ca toate celelalte . M-am trezit si mi-am facut rutina zilnica . M-am imbracat cu haine subtiri , deoarece vremea imi permitea . Imi fac ghiozdanul si plec la scoala . Am uitat sa mentionez , ca din mai multe motive pe care eu insa nu le stiu , prietena mea , adica cea mai buna prietena ( nu ma judecati , eram mica si prostuta ) ma ignora . Mai vorbea cu mine dar ma evita mai mereu . Eram trista . Am ajuns la scoala si m-am asezat in banca mea . Noi stateam amadoua dar azi nu a mai fost la fel . Primele doua ore au trecut ca vantul . A venit apoi ora de dirigentie . Profesoara a venit dar spre mirarea mea ne-a pus sa ne ducem afara . De ce ? Nu stiu . Cand am iesit , am vazut in fata scolii un autocar maricel .
-Excursie ! Striga colegii mei in cor .
- Hideti . Duceti-va . Ne zice diriginta .
Am intrat si mi-am ocupat un loc . Dar prietena mea nu a stat langa mine . Am lasat-o in pace . Peste cateva minute am ajuns la locul faptei . Am vizitat pompierii . Nici acolo nu m-a bagat in seamna . Am ajuns inapoi la scoala si acolo a inceput o cearta intre mine si ea . Ce mai cearta . E , dupa asta ne-am vazut de ore pana la sfarsitul programului .
Intr-un final , scoala s-a terminat .Eram acasa si imi faceam temele . Imediat telefonul incepe sa imi sune . Vad ca este priatena mea . Oare de ce ?
- Alo ? Buna Ana .
- Buna . Zic eu .
- Te rog sa ma ierti pentru ceea ce am facut azi . Vrei sa uitam ceea ce s-a intamplat azi la scoala ?
Eu , prostuta de mine zic :
- Desigur !
Conversatia a mai durat putin dar nu au fost lucruri interesante .
A venit ziua pe care o asteptam . Inceputul a decurs bine . Am vorbit cu ea , ne-am distrat , dar dupa inca doua ore a inceput sa uite de mine incetul cu incetul . Nici macar nu mi-a spus ,, Pa ! " la sfarsitul programului .
Cand am ajuns acasa, am inceput sa ii povestesc mamei mele , si ea zice :
- Naravul din fire nu are lacuire . "
Povestea de mai sus are cateva ajustari facute , dar este bazat pe un fapt real . Va spun din start , caci personajul nu trebuie neaparat sa fiu eu . Poate sa fie oricine . Sper ca v-a placut .
Am doua intrebari sa va spun :
1. Voua vi s-a intamplat asa ceva vreodata ?
2. Care parte din aceasta carte va place mai mult ? Partea 1 sau partea 2 ?
Va multumesc pentru toate voturile si comentariile lasate aici . Inseamna foarte mult pentru mine
Si , daca cumva aveti chef de niste glume seci , va invit sa va uitati pe contul ,, ZfancyZ " .
CITEȘTI
Denumiri hilare
RandomIn aceasta carte , vreau sa imi exprim parerea despre cele mai ciudate denumiri , cum ar fi BFF . Ce e acea prescurtare ? Sau VTM ... Da nu prea inteleg . Despre ele , o sa vorbim in viitorul capitol . Nici nu stiu daca o sa va placa . Aici , sunt...