Capitolul 2* Prezentare

52 5 11
                                    


  Voi face o scurta prezentare a colegilor , parti bune parti rele toate venind ca propria mea parere.
     Polonezu ( marca: poloneza, putin italian si mai mult roman) baiat finuț care stie cum sa poarte o discutie, e printre acei oameni cu care poti sa filozofesti mult si bine. Imi amintesc ca eram cu el pe la ora 06:40 in parcul de la noi din zona si faceam workout si la un moment dat am inceput sa discutam despre etica moralitatii si despre genetica si despre cum oamenii pot fi clonati. Destul de intensa treaba , amandoi acolo ne prajeam creierele si vorbeam continuu.
      Gâscă( dupa cum il porecleste tasu') , el e colegul de banca, baiat cuminte cu glume bune...bine nu e asa bun el la glume dar felul lui de a fi e genial, e comic doar prin prezenta lui. De felul lui e panicat speriat de bombe mai ales cand e vorba de un test sau vreo ascultare, invata bine omul meu ce pot spune ...dar cand e vorba de copiat mai greu s-a obisnuit cu tehnica mea. Au fost momente in care el a avut nevoie de ajutor, i-am dat ce ii trebuie pentru test sau ce avea, si se uita a prostu ...* man ti-am dat aici!!*( sopteam eu) ...si el panicat fu si dus o fost mintea lui...
     Am fost recent la majoratul lui , local prajina , antreu...nu pe gustul meu, adica pe bune eu nu am ajuns asa un clasic incat sa mananc cu doua cuțite ( unul mic , unul mare) si doua furculite(tot asa) ...pe langa asta acea combinatie de gusturi "rafinate" ...pei sa-mi bag painea la cuptor daca aia era mancare, adica pe bune , frunze ,ceva somon negatit, niste zacusca fara gust si alte minuni. De mici nu au auzit? Tobă de porc? Jumări? Salata?mujdei sa puta bine gura ca apoi cand te bagi la combinatie cu o fata sa ii cada dintii din gura si sa i se topeasca ochii? Romanii ai "dreacu" s-au emancipat, mananca frunze , dieta ce pot spune.
     Ce l-a salvat pe Gâsca a fost openbar-ul de unde alti coleguti de-ai mei care au participat au comandat tati la jack de aproape cantau imnul Frantei, ca sa nu va mai spun cata franceza stim noi. Apoi a sosit mancarea comestibila, din cate am inteles comandata de el, ca antreul era cumparat de maica-sa. Si ah ce mancare, piept la gratar, barabule pregatite la cuptor ,aia e , fara mujdei ca de , e "scumpe", si apoi momentul in care toti ar trebui sa danseze, acel moment in care eu am fost dj si am pus Nicu Paleru-" Eu beau vinul cu borcanul" , Salam, si alte piese de valoare😂. Desigur la inceput eram singurul terminat care dansa, apoi si-a prins Gâsca curaj si s-a bagat si el.
       Yasmichek (in realitate are un nume foarte dificil pentru cei ce abia o cunosc). Este o fata destul de simpla, apreciatoare a modei din cate am inteles si creeaza. Nu este nici prea timida nici tare-n clanța , vorbeste frumos invata bine, e genul perfect de fata cu care sa vorbesti sa sa razi bine . Si ea a fost la majoratul lui Gâscă si tin minte ca am incercat subtil sa intorc farfuria mea si am dat cu mana in pahar si am varsat sucul pe masa ca urmare, acel suc s-a deplasat exact pe partea ei de masa ( statea in fata mea) si era sa mi-o i-au pe cocoaşă. A avut mai multe porecle ca de exemplu , "mama tuturor ranitilor" , "Arafat yachek" , tin minte un coleg de-al meu i-a pus chipul ei intr-o poza cu o ambulanta, in loc de barbrizul automobilului se afla fața ei...destul de tipic colectivului meu.
       Felix( nume de mâța) de cand l-am cunoscut stiam ca are ceva diferit de noi, e gay😂. In clasa a 9-a lucrul asta pe mine m-a pus in situatii ciudate adica nu mai statusem cu un gay si eu cum am intrat la liceu cu motto-ul "UCIDETI GAY!" nu era atat de palpitant. In timp m-am obisnuit cu el ( am avut norocul sa nu ma placa) si am devenit prieteni foarte buni. El imi povestea de aventurile lui...nu, nu ca in Tomb Rider...alte aventuri, si ce pot spune este ca e un om bun , e sadic are glume sadice uneori, imi place cum se ironizeaza uneori pe el si e chiar amuzant. De fiecare daca cand mai face unul o gluma "Bai sa mi-o su#e&i !" La care el iese din multime :"Cu toata placerea!" ..ceva in genul asta. Ii place manga la fel ca si lui Polonezu , ii plac baietii intradevar dar nu si lui Polonezu( asta ca tot am tot integrat numele lui aici si nu vreau sa se inteleaga altceva). Am fost in multe excursii cu el , totusi eu tin minte doar una dar se poate sa am caderi de memorie.
      Matematicianul( Lsd boss) . Nimeni nu ii spune asa dar altfel nu pot sa il ascund de identitatea lui reala. Cu asta m-am inteles foarte bine pe cand eram boboci, eram ca fratii: la agatat( tot el o lua pe cea mai buna) la tipat pe strazi la ore tarzii cu "Apaaa plaataa!" ( bine aici catigam eu) . La un moment dat ne-am certat , mergeam cu tramvaiul 41 spre casa si mai eram cu o fata si il tot stresam si cum nu era in cea mai buna stare mi-a tras o bucata de mi-au sarit ochelarii. Desigur pentru ca eram prieteni eu nu am vrut sa dau pentru ca nu ma tinea inima. Totusi momentul a fost destul de nasol si nu prea am mai fost prieteni mult timp. Din clasa a 10-a semestrul doi am inceput sa ne intelegem iarasi bine, acum in clasa a 11-a toti ne intelegem bine cu altii.
     Poate va intrebati de ce " lsd"? Cunoscatorii in domeniul acesta il recunosc dar pentru cei ce nu stiu este un drog, drogulet, Matematicianului ii place sa experimenteze mult si a ajuns la concluzia ca lsd e tot ce-i trebuie😂.
Eu am numit cartea asa deoarece din punctul meu de vedere valorifica mult cat de uniti suntem si cum am ales numele asta cu ei mi se pare potrivit .

   Daca pana acum va place ce am scris astept comentarii ca apoi sa imi dau seama daca mai are rost sa scriu in continuare( sper ca sunteti curiosi) . V-am pupat dragilor**

 Lsd ClubUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum