No to ten tego zostałam nominowana przez VandelopaX
1. Nie, nie oglądam, ale chcę zacząć (ta sama gatka od 4 miesięcy).
2. Boje się pająków (arachnofobią tego nie nazwę, bo jak pająk jest np. w terarium to się go nie boję), mam po części lęk wysokości (z moimi lękami dziwnie, bo raz są, a raz nie). Innych nie zidentyfikowałam (jeszcze).
3. Lubię, tylko, że dawno nie oglądałam czegoś co by mnie ruszyło (wszystko się powtarza, a efekty nie powalają, w teraźniejszych horrorach brak tego klimatu). Obecnie nie mam ulubionego.
4. Talenty... i tu robią się schody... Nie wiem inni mówią, że nawet dobrze śpiewam więc dajmy, że śpiewanie, może pisanie tekstów piosenek (ale dobranie potem do tego melodii ((z tego powodu nie mam żadnej piosenki)) ) i mój "kochany" talent do paprania większości rzeczy na, których mi zależy.
5. Obecnie uczę się grać na ukulele, ale chciałabym jeszcze nauczyć się grać na gitarze elektrycznej i keyboardzie.
Nominuję xPesymistkax i Magiczna_Moc_Pazdana
Pytania:
1. Ulubiony film bądź ulubione filmy.
2. Gdyby była możliwość zmiany waszego imienie bez zbędnych ceregieli, to czy zgodziły byście się? Jak tak to na jakie byście się zdecydowały?
3. Ulubiony kanał telewizyjny. (Jeśli oczywiście macie).
4. Ulubione imię zwierzęce (?).
5.Ile macie roślin w domu (sama nie wiem skąd to pytanie, ale pisząc je patrzyłam na mojego zwiędłego kaktusa)?Więc to by było na tyle. Trzymajcie się!