3. ( Katherina )

113 19 3
                                    

Katherina pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Katherina pov.:

- Daviau pažada tavęs nežudyti - nuleidau pistoletą ir vaikinas kiek atsipalaidavo, tačiau vis tiek žiūrėjo baimės kupinomis akimis į mane. - tačiau, aš pažadėjau tavęs nežudyti, bet ne Zoe. - nusisukus nuo jauno vaikino ir pamečiau savo pistoletą Zoe. Merginai kuriai patikėčiau pačias svarbiausias užduotis, nes ji manęs niekada nenuvils. Jos raudona netvarkinga sruoga užkrito jai ant veido išsilaisvindama iš kuoduko, o žalsvos akys žybtelėjo pasitenkinimu. - Paskutiniai žodžiai? - neatsisukus paklausiau šaltu balsu vaikino.

- Mano brolis susiras tave ir prisiekiu. - vaikinas ėmėsi paskutinio šiaudo galo tikėdamasi, kad grasinimu išgelbės savo kailį. - Tau nesibaigs gerai, nes... - nespėjo pabaigti sakinio kai pasigirdo šūvis.

- Laukiu nesulaukiu kol jis pasirodys - sarkastiškai ištariau, tačiau vaikinas to jau nebeišgirdo. Tikiuosi jis degs pragare su kitomis padugnėmis. - Zoe - pasukau galva jos link ir ji pakėlus akis nuo nebegyvo vaikino pažvelgė į mane. Nieko nelaukus mostelėjau galva, kad ji mane sektu ir nusisukus pradėjau žingsniuoti iš rūsio kuris dvokė supuvusiu žiurkių lavonais ir dar kažkuo, tačiau negalėjau skųstis. Juk čia dažniausiai pašalinu tuos kurie man trukdo arba yra įsiskolinę pinigu suma didele kurios negali sugrąžinti. Taip kaip ir tas vaikis kuris buvo įsiskolinęs nemaža suma. Per jį turėsiu nemažu problemų kurias turėsiu sutvarkyti pati nebent jo šeima išgalės iškrapštyti ta suma.

- Kathe? ( Katherina ) - sulaikė mane už rankos raudonplauke ir pažvelgė į mane sutrikusi. Tik dabar suvokiau jog praėjau įėjimą į pagrindinį šio pastato patalpa. Pavarčiau akis ir apsisukus grįžau prie įėjimo į pagrindine patalpa. Taip nutinka jau ne pirma karta. Vos tik užsigalvoju praeinu pro įėjimą. Man pravėrus duris niekas į mane nepažvelgė ir toliau dirbo tai ką privalo, nes juk ne už tinginiavimą moku pinigus.

- Surask to vaikino artimuosius, mergina bet ką kas galėtu gražinti jo skola - sustojus atsisukau į raudonplauke - ir parvežk James namo iš darželio - šaltai tariau, o mergina tik linktelėjo ir vos vos šyptelėjus nusisuko. James mano mirusio vyro ne santuokinis sūnus kurį auginu viena kaip savo. Prieš metus nužudžiau savo vyrą, nes jis pakėlė ne tik prieš mane ranka, bet ir prieš James, o šito jau buvo per daug. Taiksčiausi su tuo, kad jis mane sumušdavo tik dėl tėvu kuriems mūsų vestuvės buvo palankios dėl žemių praplatėjimo. Sustojau vidurį patalpos kai mano mobilusis pradėjo vibruoti. - Klausau? - šaltai ir kiek suirzusi ištariau pridėdama mobilu prie ausies.

- Katherina, čia Aiden - išgirdau vaikino balsą kuris privertė nustumti visa susierzinimą. Jo balsas skambėjo neužtikrinti kas man nepatiko. Nemėgau kai su manim mano žmonės kalbėdavo neužtikrintai, bet tai šį kartą praleisiu pro pirštus.

- Kaip Susan? - iškart ėjau prie reikalo. - ar jos jau susitiko? - pajudėjau iš vietos ir greitu žingsniu skubėjau savo kabineto link. Nereikia, kad kažkas ką nors nugirstu.

- Susan vis dar stovi prie kapiniu vartelių ir ji neatrodo užtikrinta. - jis atsiduso numykdamas. - Ar tu tikra, kad jos pasiruošusios susitikti? - girdėjau jo balse susirūpinimą. Žinau, kad darau blogai leisdama Elizabeth ir Susan susitikti, bet kitos išeities neturiu. Norint išsaugoti jų abiejų gyvybes privalau sukelti jų viduje sumaištį ir daug klausimų į kuriuos šiuo atveju negalėsiu atsakyti. Kolkas dar ne.

- Aiden, jos nėra pasiruošusios susitikti, tačiau norint sugauti tai kas jas medžioja, tai yra būtina - atsidusau ir atidarius savo kabineto duris įžengiau į kabinetą tai pat po savęs uždarydama duris. Susiraukiau pamačius nelaukta svečia. - Aiden, vėliau praneši kaip sekasi. - greitai baigiau pokalbi ir sutelkiau visa dėmėsį į nelaukta svečia. - Mama, kaip netikėta - pašaipiai vyptelėjau.

Taigi visos trys asmenybės jau pristatytos. Kadangi jos jau pristatytos dalys bus ilgesnės.

P.S. Ar jau turite favorite? :DDD

SistersWhere stories live. Discover now