capitolul 4 Discriminarea

21 5 2
                                    

Personaje noi:
1) Alexia prietena Tarei ( care nu prea apare )

Personaje noi: 1) Alexia prietena Tarei ( care nu prea apare )

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dupa noaptea petrecuta ...Tarra sa dus acasa...

La miezul noptii fata sa trezit si s-a dus sa manance .Dupa ce a venit de la vânătoare sa culcat din nou .Pe la ora 02:52 a visat ca părinții ei vor face discriminări între ea si sora sa Alex .

Dimineata cand s-a trezit s-a gandit la visul pe care l-a avut...cu siguranta ea nu a crezut asa ca sa dus la bucătărie sa isi ia niste servetele umede si o sticlă .

Când ajunse-se pe hol ii auzi pe părinți sai cum vorbeau cu sora ei Alex spunandui:
Mama : ce note bune ai ...nici sora ta Tara nu are asa nota bune ca tine!
Tata: esti preferata familiei bravo..

Tara auzind acesta lucruri infuriata cat sa isi arata colți placa de acasa la scoala .
Pa drum si-a sunat prietena si i-a spus ca trebuie sa vorbească . Ajunsa la scoala a venit sa ia prânzul ea si Alexia. s-au dus in cantina cand nici bine nu ajunsese iar Alexia o întreba pe Tara :
Alexia:Tara ce este ce sa intamplat ? de ce mai sunat ? esti bine?!!!
Tara:da stai linistită, vroiam sa iti spun ceva......
Alexia:ce ce vrei sa îmi spui ...?!?!?!?
Tara :pai azi dimineata am auzit-o pe mama si pe Tat a cum.....
Tara ii povesti despre ce a auzit lui Alexia...
Cand auzi acesta vorbe a rămas muta...
Tara:dar nu asta este ce vroiam sa iti spun !
Alexia:Dar atunci ce este ???
Tara: m-am gandit sa fug de acasa....
Alexia: cum.....mm....
Tarra:mai încet atragi atentie....
Alexia:oo..bine.
*Cuuuum* !!!???spuse ea in soapta

Dupa ce vorbira, Tarra sa dus la Jonny ! Max si Matteo si l-ea spus.... ei au zis ca vin si ei pentru ca nu mai suportau sa stea în beciul de sub casa...
DUPA ORE...

Tarra intra pe usa casei...
Mama:De ce ai întârziat treci imediat in camera ta ...
Tarra:nu
Mama :ce ai zis ?
Tarra:am zis nu ....m-am saturat sa îmi spui ca sa fac ....si placa in camera sa!

Nu sunt sigura daca am mai facut vreo greseala ...
P.S. voi posta urmatorul capitol la 5 like-uri si 2 comentarii....

Visele TareiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum