1.Bölüm

301 8 8
                                    

Bu karmaşık tuhaf dünyada bazı insanlar vardır ki büyülügü bir hayat sürdüklerine inanırsınız. Doğuştan gelen bir güzellikle ve başarılı karıyerlerle kutsanmışlardır. Pahalı arabalara biner, elit mahallerde yaşarlar. Harika bir eşleri ve mutlu bir evlilikleri de vardır.
İşte ben de bir zamanlar o insanlardan biriydim. Ya da en azından öyle olduğum düşünülürdü.
Ancak bu elbette hayatım boyunca hiçbir zorlukla karşılaşmadıgım anlamına gelmiyor. Çocukluk yıllarımın pek parlak geçtiğini söyleyemem. Babamla olan ilişkilerim hep inişli çıkışlıydı. Ayrıca adeta hayatımın yönünü değiştiren ama tamamıyla unutup geride bırakmayı seçtigim olaylar da yok değil. Özellikle de annemle ilgili olanlar...Uzun hikaye, bu yüzden şimdilik bu konuya deginmeyecegim ama ileriki sayfalarda mutlaka anlatacagımdan emin olabilirsiniz
Şimdilik tek bilmeniz gereken uzun yıllar boyunca mükemmel bir hayat yaşadığım ve hayal bile edemeyeceğim kadar çok mutlu olduğum. Adım Sophie. Maine eyaletinin camden kasabasında doğup büyüdükten sonra on dört yaşamıdayken Ağustos'ya tanıştık. Jen adında bir kız kardeşim var ama kesinlikle birbirimize benzemeyiz. Güzelliğini  annemizden alan Jen, ufak tefek ve sarışınken bense onun tam aksine uzun boyluyum, saclarimsa kestanenin en koyu tonu.
Kız kardeşim her zaman iyi bir evlattı. Okulda başarılıydı, en iyi derecelerle mezun oldu. Üniversiteyi kazandığı bursla okudu. Şimdiyse başarılı bir müteahhit olan eşiyle New Hampshire'da yaşıyor ve sosyal hizmet görevlisi olarak çalışıyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 14, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Cennetin RengiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin