Majorat...

680 24 0
                                    

Off,uite ca a venit si ziua de 1 martie.
Intr-un final,am facut si eu 18 ani. Ei bine,m-am trezit somnoroasa si putin prost dispusa. Mi-am facut un dus,m-am spalat pe dinti si m-am schimbat: am luat o pereche de blugi rupti,un tricou alb si niste tenesi grena. Mi-am facut un makeup simplu di am coborat la masa. Acolo,fratele meu ma astepta cu un "mini tort" surpriza,alaturi de parintii mei.
-Uite-o!! La multi ani! Spuse Ozan,fratele meu de 19 ani.
-Da,uita-ma! Multumesc,Ozan.
Am mancat apoi am plecat in oras,urma sa-mo fac un tatuaj. Ariana,prietena mea ma astepta
-La multi ani,Selena!
-Multumesc! Hai sa intram,abia astept sa-mi fac acele aripi!
Ce aripi? Ei bine,visam de mult timp sa imi fac pe gat niste aripi uimitoare. Aceea era ziua oportuna! Dupa ce mi-am facut tatuajul m-am dus la un mic boutique,sa-mi caut o tinuta potrivita pentru petrecerea de majorat.
Am gasit o rochie neagra cu spatele gol.
Seara,la petrecere isi facu aparitia si iubitul meu,Justin. Tot acolo isi facu aparitia si fostul meu iubit,Shawn. Ei bine,Justin a vrut sa facem o poza impreuna,sarutandune. Shawn vazand,a venit la mine aproape de sfarsitul petrecerii si m-a luat cu el in dormitorul meu. Acolo,a incuiat usa si m-a trantit pe pat...ceea ce a urmat a fost un cosmar...
A doua zi,m-am trezit in pat...dar eram dezbracata. In acel moment,mi-am dat seama de ce s-a intamplat...fusesem violata de Shawn.
Am inceput sa plang,sa zbier,sa sufar mult si sa ma gandesc ca viitorul meu e pur si simplu ruinat....am hotarat sa fac un dus,dupa care m-am spalat pe dinti,mi-sm prins parul intr-o coada de cal,mi-am pus o pereche de jeans pe mine si un T-shirt alb,cu o pereche de tenisi negrii. Makeup-ul a fost simplu. Am sunat-o disperata pe Ari.
A venit la mine si i-am povestit tot...
Dupa o saptamana,am inceput sa am greturi,pofte si sa vomit..am facut un test de sarcina...era pozitiv...
Nu aveam ce face...le-am spus parintilor..lui Justin di fratelui meu...
*Dupa 4 luni*
Ahh,mirosul de cafea ma copleseste...am coborat in bucatarie,eram gata sa ma intalnesc cu Justin
Parintii ma parasizera dupa un timp..doar Justin mi-a ramas alaturi,si Ari...

Gravida la 18 aniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum