S-a intors...

386 20 0
                                    

La usa era fratele meu. M-a luat in brate si am inceput sa plangem
-Cine acest om? Intreba fetita
-E fratele meu,Mia
-Buna!
Mia il luă in brate,el ramase uimit,se uita la mine si aplica un zambet
Justin se uita la noi,zambind.
-Cine esti?
-Sunt Ozan,fratele Selenei,tu?..
-Ah,eu su..
In acel moment Ozan il lua in brate.
-Tu esti ingerul salvator al Selenei! Iti raman vejnic dator! Cum te numesti?
-Justin Bieber,dar spune-mi Justin!
-"Selena Bieber",nu suna rau!
Am inceput sa radem. Am dus fetita la gradi apoi m-am intors. Cei doi purtau o conversatie amuzanta,nebuna si,oarecum,ciudata. M-am asezat pe canapea si l-am intrebat pe Ozan ce s-a mai ales de parintii mei. El mi-a spus ca a fugit de acasa,venind in Canada dupa mine. A mai spus cs nici macar nu vroiau sa auda numele meu....le era rusine de "Selena Waterson"...
Ei bine,am mai schimbat cateva vorbe pana cand baietii au hotarat sa mearga sa joace fotbal. Eu le-am spus sa ne intalnim in parc la 17:30,inainte cu o ora sa mergem s-o luam pe Mia. Asa a ramas. Eu eram in parc,ma plimbam. La un moment dat,cineva m-a prins de brat. Era Shawn.
-Iubito.
-Ce? Ce dracu cauti aici? Nu ma atinge!!!
L-am imbrancit si i-am tras o palma. El m-a prins de brat. In acel moment Justin i-a tras un pumn iar Ozan s-a urcat pe el. Au inceput sa-l bata,pana am intervenit si l-am tras pe Justin,apoi pe Ozan. Am plecat rapid sa o luam pr Mia. In acea seara,ea a ramas la Ari,trebuia sa discut serios cu cei doi.
Ajunsi acasa.....

Hei! Daca va plac capitolele lasati comentarii si dati-mi sfaturi,cum ati vrea sa continuam! Nu uitati de vot! Va pup

Gravida la 18 aniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum