Na nádraží bylo rušno. Všichni někam pospíchaly.Jenom Lucy, 11 letá holka šla pomalu. Určitě tam dojdu včas. Nemůžu se dočkat. Rozběhla se. Najednou se před ní objevila holka s podobnou taškou jako měla ona, ale už nestihla zabrzdit. Au. Co děláš? Zeptala se naštvaně neznámá holka. Promiň. Nechtěla jsem. Mimochodem jmenuji se Lucy. Odpověděla Lucy. Já jsem Evelin. Kam jedeš? Zeptla se po chvíli Evelin. Do Bradavic. Odpověděla Lucy a usmála se. Vážně? Já taky. Vykřikla Evelin a začala poskakovat na místě.Ale teď už pojď, přijdeme pozdě.
Ve vlaku bylo skoro prázdno a v každém kupé byly maximálně 3 lidi.Prosadily se do jednoho prázdného úplně dozadu. Když se posadily hned si začali povídat o tom v jaké koleji chtějí skončit a ve které vůbec. Lucy by chtěla do Nebelvíru a Evelin do Mrzimoru. Obě se shodli na tom že nejhorší je pro ně Havrspár. Vlak se zastavil. Asi už jsmena místě, řekla Evelin, vzala si svoji tašku a vyšla z kupé ven Lucy se hnala za ní.Venku před vlakem spatřily několik podivných vozů, které netáhli žádní koně.Nasedli do jednoho, který byl skoro plný. Jen dosedli vůz se rozjel. Příštích 15 minut strávili sezením na rozviklaném voze. Spolu s nimi tam seděli 2 kluci a 1 holka. Tak to je hustý. vydechla Evelin, když vysedli u obrovského hradu a pustila svou tašku na zem.

ČTEŠ
Hogwarts
FantasyDvě nové studentky Brdavické školy čar a kouzel prožívají různá dobrodružství.