JustSissy: Лиам, ужасно ми липсваш!DjPayno: Няма ме само от 8 дни
JustSissy: Всеки ден без теб е като цяла година
DjPayno: Потрай още няколко месеца
JustSissy: Аз съм нищо без теб Лиам!
DjPayno: Сис, моля те, не говори така
JustSissy: Ти си целият ми свят
DjPayno: И ти на мен
*Ретроспекция*
- Чао, Сис, много ще ми липсваш! - Лиам тръгна да се отдалечава, все още държейки ме за ръката.
Не исках да го пускам. Не можех да го пусна. Цял живот сме прекарали заедно и в момента ме можех да повярвам, че той заминава. Кой знае кога щях да го видя отново, това болеше. Много болеше.
- Моля те, не ме оставяй сама! - все още не го пусках. Даже напротив, приклещих го в здрава прегръдка, която продължи повече от обикновеното.
- Трябва да тръгвам. - съобщи той нежно, а аз кимнах със сълзи на очите.
Много добре знаех, че трябва да тръгва, но не бях готова да го пусна, въпреки това го направих, за да може да се сбогува и с близките си. След като прегърна всички отново се обърна към мен, само за да ме издърпа за последната ни прегръдка в следващите няколко месеца. Разплаках се на рамото му. Стисках тениската му, а той тялото ми.
- Обичам те! - казах му.
- И аз теб.
След това дойде най- трудната част. Лиам, моят най- добър приятел ме изоставяше... Но нито един от двама ни не беше готов за това. С едната си ръка държеше моята дясна, а с другата придържаше дръжката си на куфара си, готов да тръгне всеки момент.
Не ме пусна до последно. Аз него също. Направихме го чак, когато вече беше невъзможно за ръцете ни да бъдат слети в едно, заради разстоянието, което ги отдалечаваше една от друга, също както телата ни, но не и сърцата.
Плаках неудържимо, въпреки, че си бях забранила да го правя, за да не го разстройвам допълнително. Не, че не се радвах за него- напротив! Той е моята гордост, на негово място аз никога не бих могла да го направя. Възхищавам му се много, за това, че тръгва сам, самичък, да преследва мечтите си. Аз знам, че ще успее, защото има моята подкрепа и своя талант. Щеше да пропусне толкова много неща:
YOU ARE READING
Liam Payn Is My Best Friend
FanfictionТя не подозираше, че когато той замине животът й ще се превърне във фенфикшън.