Fiecare copil devine intr-un moment adolescent, insa asta se intimpla foarte repede fara ca noi sa observam. Atunci cind trecem prin perioada aceasta ne confruntam cu diverse probleme. Casi ceilalti,si eu sunt o adolescenta, eu nu ma inteleg pe mine, iar ceilalti nu sunt intelesi de altii. Fiecare are ginduri proprii,insa care nu pot fi explicate.
Daca a-ti observat multi adolescenti, mai ales fete atunci cind se despart asculta muzica, tipa stam pe ''gruz'', da-ti-mi voie sa va sfatui ceva, si eu sunt adolescenta, insa atunci cind m-am despartit nu am plins cu lacrimi de crocodil, pur si simplu nu m-am lasat asa de tare afectata. Stiu ca multe fete ar spune ca nu pun suflet in fost relatie, insa sa spun sincer am incercat, si cu ce m-am ales?! Un baiat care nu ma poate suporta nici macar 3 luni. Dar sa revenim la oile noastre, de ce adolescentii, mai ales fetele se critica, parerea e ca sunt prosti, nu le place cum arata, ca sunt prea grase, prea diferite...si bla bla bla. Oameni buni,cu totii suntem diferiti,insa asta ne caracterizeaza, printre persoanele acelea proste ma numar si eu, mereu spun ca sunt prea urata, fara forme, cu acnee. Nustiu daca baietii au asa probleme, poate ca si au dar eu una nu observ, imi par asa de linistiti. Iar ca fata pot spune ca intilnesc tot timpul dificultati, ba nu am haine destule, ba parul nu sta, insa ca sa deschid parantezele , eu nu ma lupt cu machiajul, nu ma pasioneaza. Multi copii isi descopera pasiunile, unii adora cititul (adica eu), altii sa faca cuafuri, machiaje, manichiura , sa joace fotball, volei si alte jocuri sau sa compuna poezii,citate sau chiar sa scrie carti(hihihi...tot eu).
Deci, in final va spun la toti pentru ca nustiu cati vor citi aceasta, insa sa stiti ca mai am multe ideii pentru aceasta tema, asa ca adolescentilor nu va perdeti capul,baietii probabil nu au asa probleme, deci fetele nu stati pe ''gruz'' ca voi nu sunteti o planeta care se invirte in jurul soarelui,care e baiatul.