Louis pov.
In mijn jogging broek en T-shirt lig ik op mijn bed en probeer te slapen. Ik slaap na de tijd van mijn vader nooit meer in mijn boxer zoals ik voeger deed. Het voelt te eng.
Mijn vader wilde altijd dat ik zonder mijn kleren bij hem in bed kwam liggen. Toen hij dat voor het eerst zei dacht ik dat het een grapje was. Ik was die avond gewoon met mijn boxer aan in mijn vaders bed gaan liggen. Mijn vader was die avond naar zijn kamer gekomen en toen hij zag dat ik mijn boxer nog aan had, was hij boos geworden. Hij zei tegen me dat ik moest doen wat hij zegt en dat ik echt een probleem kind was. Voor hij de deur weer uit liep, draaide hij zich nog een keer om en zei dat ik de volgende avond echt zonder mijn kleren bij hem in bed moest liggen. De dag daarna was niet echt fijn geweest. Hij had me in de middag naar de woonkamer meegenomen met de mededeling dat we een film gingen kijken. Toen hij de film had opgezet, ging hij op de bank zitten en trok me op zijn schoot. Na een tijdje kijken legde hij zijn hand op mijn buik. Ik vond het toen al vreemd dat hij zit deed. Bij elke vijf minuten ging zijn hand wat lager. Zo lang totdat zijn vingertoppen de rand van mijn broek raakten. En voor ik het wist zat zijn hand ín mijn broek. Het had pijn gedaan. Maar ik durfde niks te zeggen. Toen de film was afgelopen, trok hij me mee naar boven en duwde me de badkamer in. Hi zelf liep toen ook de badkamer in en deed de deur op slot. Hij legde de sleutel zo hoog dat ik er niet meer bij kon.
Ik huiver Bij de herinnering. Het was vreselijk. Wat daarna gebeurde ook.
Flashback.
Bang kijk ik mijn vader aan. Hij grijnst vreemd naar me. Hij loopt naar me toe en duwt me op de grond. Zijn grote handen trekken mijn shirt uit. Daarna volgt mijn broek. Mijn ondergoed gaat ook uit. Dan kleed mijn vader zichzelf ook uit. Hij trekt me mee de douche in. Het warme water streelt over onze lichamen. Nog altijd vindt ik dit vreemd. Waarom doet hij dit? Mijn vader pakt de zeep en begint mijn rug te 'poetsen'. Hij gaat steeds verder naar beneden. Ik heb het idee dat hij zijn hand met de zeep wat langer op mijn kont houdt dan bij mijn rug. Als hij klaar is met mijn achterkant doet hij de voorkant. Normaal maak je je edele deel niet met zeep schoon. Maar mijn vader trekt zich daar niks van aan. Hij pakt me met zijn vrije hand vast en met zijn andere hand maakt hij me schoon. Daarna doet hij de rest van mijn lichaam. Aks hij klaar is zet hij de douche uit en trekt me eruit. Hij droogt eerst zichzelf af en daarna mij. Ook deze keer blijven zijn handen wat langer bij mijn kont en kruis. Als hij klaar is duwt hij me de badkamer uit. Zonder mijn kleren. Ik kijk mijn vader verbaast aan. 'Je blijft vandaag als straf van gister de hele dag naakt in het huis lopen Louis.' Ik voel dat er tranen in mijn ogen komen. Waarom doet hij dit? 'En je blijft de hele dag beneden.' Ik knik met mijn hoofd naar beneden ja. Ik loop de trap af en ga in de woonkamer op de bank zitten. Mijn vader loopt de kamer ook in en doet de gordijnen dicht. Hij doet de tv aan en komt naast me zitten. Zelf draagt hij alleen nog een onderbroek.
De hele dag heb ik op de bank naast Mijn vader moeten zitten. Na het eten ben ik naar boven gegaan en in mijn vaders bed gaan liggen. Van mijn vader moest dit. Na een tijdje gelegen te hebben komt mijn vader zonder kleren de kamer in gelopen. Hij doet de deur achter zich op slot. Hij komt naast me liggen en trekt me tegen hem aan. Ik probeer me niks van mijn vaders aanwezigheid aan te trekken en probeer te slapen. Als ik merk dat mijn vader denk dat ik slaap, voel ik zijn hand tussen mijn benen. Ik probeer mijn tranen binnen te houden en ga slapen. Maar het is verschrikkelijk.
Einde flashback.
Met tranen in mijn ogen ga ik slapen. Dit keer zonder deze herinnering.
JE LEEST
Can i forgot it? Or is this unforgettable?
FanfictionMijn verleden. Te veel gebeurd om het te vergeten. Mijn nieuwe huis, verschrikkelijk. Nieuwe mensen? Nee, te veel gebeurd om mensen te vertrouwen. Dieren? Ze maken me bang. Vooral grote honden, lijkend op wolven. Mijn geest klopt niet. Ik ben gestoo...