Geçmiş

25 3 0
                                    

Asu evde herzamanki gibi kardesiyle oturup oyunlarr oynuyordu.Anne ve babasi is icin sehir disina cikmisti ve bu gece geri doneceklerdi.Asu onlari beklemek icin butun gece uyumamisti fakat gelmemislerdi sabah zilin calmasiyla sicradi annesi ve babasi geldi diye kosarak kapiyi acti kapida iki tane polisi gorunce sasirdi polisler anne ve babasinin bir kaza gecirdigini durumlarinin ağır olduğunu ve hastanede olduklarini soyledi.Asu oylece donup kaldi gozunden bir damla yas akti ne zaman aglamisti bilmiyordu.Kardesi fatihin sesiye kendine geldi bagirarak asgiya iniyrdu kardesi 'abla kim gelmis' diye sordu fatih ama asu cevap vermiyordu kardesi polisleri gorunce kosarak asuya sarildi 'abla neler oluyor polis amcalar neden gelmiş?Annem ve babam nerden?Ben onlari ozledim gelsinler artik abla lütfen!'dedi.Asu kardesinin sorularina 'Bisey yok ablacim anne ve babam kucuk bir kaza gecirmis hastanedelermis yanlarina gitmemiz icin polis amcalar bize haber vermeye gelmisler.Hastaneye gidecegiz simdi git ustune birseyler giy.Fatih agliyordu korkmustu anne ve babasini kaybetmekten cok korkmustu.Hastaneye geldiler hemen anne ve babasinin yogun bakimda oldugunu ogranip yanina gitmek istediler ama doktorlar izin vermedi onlarin oldugu odaya bakan camin onune geldiler ordan iceriye bkiyorlardi.Anne ve babasinin her yeri sariliydi tipki bir mumya diye dusundu Asu.Ama birseyler oluyordu iceride annesi titriyordu bir taraftan ince tiz bir ses vardi kulagini sagir edecek gibiydi.Sonra annesine birseyler oldu artik titremiyordu ama o ses hala ordaydi annesinin uzerine o beyaz ortuyu orttuler Asu bu olanlara anlam veremiyordu  ne yani simdi annesi olmusmuydu o ses bir daha yukseldi ama bu annesinin oldugu yerden gelmiyrdu hizla basini babasinin yattigi tarafa cevirdi ve o beyaz ortu babasininda yuzunu kapatti Asu en sevdigi iki insani kaybetmisti cani yaniyordu cok yaniyordu hemde...

Asu korkuyordu ne olacakti simdi annesiz ve babasiz ne yapacaklardi Asu daha 15 yasindaydi kardesi fatih ise 8 yasindaydi tek baslarina ne yapacaklardi kucuk yasta hayati degsti Asu'nun teyzesi Nermin hanim onlari yanina almisti.Ama enistesiTayfun bey onlari hic sevmemisti.Sirf zengin olduklari icin kabul  etmisti.Ilk zamanlar enistesi onlara cok iyi davraniyordu her aksam hediyeler getiriyor haftasonu lunaparka goturuyordu cok egleniyordu anne ve babasini aratmiyordu bu 2 sene boyle gecmisti.Asu guzel bir genc kiz olmustu okul hayatindada cok sevilen bir kizdi bir cok arkadasi vardi lise 3.sinif ogrencisiydi dersleri cok iyiydi,ogretmenleri onu cok seviyordu.Bir gun eve gec kaldigi icin enistesinden azar istmisti.Gece kardesine sarilarak uyudu onun kokusu Asu'yu rahatlatiyordu sanki,rahat bir uykunun kollarina birakti kendini.Sabah teyzesinin bagirisiyla acti gozlerini kardesi yaninda uyuyordu.Teyzasi yine bagirinca oda uyandi.Asu hemen kalkip odadan çıktı teyzasi ve enistesi kavga ediyordu ikiside cok sinirliydi enistesi 'o iki pisligide bu evden gotr yeter artik iyi davrandigim paralarini yiyelim diye kabul ettim ama onlar bizi bitirdi'diye bagirdi teyzasi 'onlar benim kardesimin emaneti onlari disari atamam' diye cikisinca enistesi teyzesine oyle bir tokat attiki o tokatin hiziyla teyzasinin yuzu yana gitti ve Asu'yu gordu.Enistesi vurmak icin elini kaldirdiginda Asu onune gecti ve diger tokati o yedi tokat oyle hizliydiki Asu yere dustu ve basini yere vurdu enistesi cok sinirliydi.Asu'nun karnina tekmeler atmaya basladi Asu ciglik atiyordu ama bir sure sonra bayildi.Karanlikta kalmisti,kimse yoktu bir anda bir isik belirdi anne ve babasi onu isiga dogru cagiriyordu ama bir ses daha vardi kardesinin sesi "ABLA" diye bagiriyordu "Beni birakma beni yalniz birakma Abla"diyordu.Asu kardesini yalniz birakmak istemiyordu ve onun sesinin geldigi yere dogru kosmaya basladi kardesine elini uzatip tuttu ve sarildi.

Gozlerini hastanede acti Asu. Neler oldugunu anlamiyordu hersey silinmisti sanki.Neden hastanedeydi kalkmaya calisti ama basaramadi basindaki agriyla tekrar yatmak zorunda kaldi...

PiZZaCıMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin