Let's Back Time And Do it All Over Again :3 Serbian title

355 9 3
                                    

Liam's Pov:

XxX:Vidi cekamo te vec mesecima ,sta ti mislis ko smo mi,to sto si poznat ne mora da znaci da moramo da ti se klanjamo!

Ja:Hej,hej!Momci rekao sam vam smirite se dobicete pare sledeceg meseca!!

XxX:Ok sam si trazio!Brute!!

Zatvorio sam oci ocekujuci da se vise nikada ne probudim...samo sam cuo jak pucanj,uzvikivanje mog imena i osetio da me je nesto gurnulo.Otvorio sam oci i ugledao Ash ,lezala je sad vec u lokvi krvi,samo sam pomislio da vise necu videti te njene nebesko plave oci,taj predivni osmeh koji bi i najtuzniju osobu na svetu ucinio srecnom...Samo sam kleknuo ba pod i uzvikivao njeno ime...

Nekoliko sati kasnije: 

Sada sam u bolnici cekam doktorra,da mi kaze bar neke novosti o Ash.

Sve te sate razmisljao sam o njoj...O nasim avanturama,dozivljajima,kako lepim,tako i tuznim,o njenom veselom glasu koji mi je odjekivao u glavi,te njene reci,ona,ona je moj heroj,moj spasitelj...Alii zeleo bih da sam ja pogodjen a ne ona ,da ja aada lezim tamo i borim se za zivot,da se gledam sa smrti u oci a ne ona...Svaki minut bih pogledao na sat,sekunde su prolazile ,minuti,sati nikog nije bilo u bolnici,jedini zvuk koji se cuo bilo je odjekivanje Big Bena koji je oglasavao ponoc.Iz razmisljanja me je probudio zvuk skriputanja vrata i jaka bela svetlost koja je obasjala celu vec zamracenu prostoriju.

Vrata operacione sale su otvorila,a iz njih je izasao doktor.

Ja:Dokk...Doktore...Kako je? Promrmljao sam toliko tiho,ali dovoljno glasno da me cuje.

Dr:Ona,zao mi jeali ona je u smrtnoj opasnosti mozda necemo stici da joj spasimo zivot.

Ja:Znaci doktore ona moze biti dobro? 

Dr.Moze,ali trebalo bi mnogo novca za operacije,i ostalo.                                                     

Ja:Doktore da li ste zaboravili da sam u boybendu?

Dr.Ah da, onda cemo obaviti tek za dve nedelje posto moramo sacekati da se rana zatvori.

Ja:Da ,da hvala vam.

Dr:Na cemu?

Ja:Na tome sto ste joj spasili zivot.

Dr:Samo radim svoj posao.

Ja:Hvala vam na svemu ,a mogu li da je vidim

Dr.Samo na kratko.

Ja:Uredu.

Ulazim u tu sobu,prvo sto sam ugledao bila je Ash,tako savrsena,sva u belom kao neki andjeo,nisam mogao izdrzati da je gledam takvu,ja sam kriv zato sto je ona u zivotnoj opasnosti,kriv sam za slamanje krila jednom andjelu.Sedam na stolicu i gledam je tako bespomocnu...Poceo sam da jooj pricam o nama,ustvari pricao sam joj zbog toga da bi i meni nekako bilo lakse.

Ja:Ah Ash,moja Ash,secas li se dana kada smo se upoznali,ja se savrseno secam...Ahh bili smo u vrticu,ona mala Anthony nije ti davala kocke,i svakog dana bi ste se svadjale zbog njih...

*Flashback*

Ash:Dajj mi kocke!!

Ant:Necuu ja se sa njima igram i krajj!

Ash:A dajj mi kockee !!

Ant:Ne mozeee!

Ja:Daj joj kocke da se igra!

Ant:A nisi mi ti mama da mi kazes sta da radim@

Ja :Ko je rekao da nisam?

Ant:Ma evo vam kocke !

Let's Back Time And Do it All Over Again :3 Serbian titleWhere stories live. Discover now