Ahoj jmenuju se Rosalie Highwater je mi 19 let a bydlím na malém statku mého dědečka Steva. Mám jednoho svého koně jménem Luckycherry je to Friský kůň. budu vám vyprávět můj příběh.....
Bylo krásné slunečné ráno a já jsem se vzbudila, nechci vůbec vstávat ale musím jít pracovat do stájí.. no nic vylezu z postele a jdu se postarat o Lucky. Musím se ještě obléct, vemu si bílé tricko na to červeno černou košili, černé džíny a boty na ježdění. Když jsem se oblékla tak jsem šla k dědečkovi Stevovi.
R: Ahoj dědečku😊
S: Ahoj Rosalie
R: Dědečku, mohla bych se jet projet do lesa Hollow Woods až udělám co bude třeba?😊
S: Tak můžeš ale nejdříve musíš dát koňím ve stájí seno a vodu a potom se ještě musíš postarat o Darksong než pojedeš.😊
R: Ano dědečku rozumím😊Šla jsem tedy udělat co mi dědeček řekl, tak jo musím dát všem koňím ve stájí vodu a seno. Ok jdeme na to.... Šla jsem hledat kýbl do kterého bych dala vodu ze studny ale nemohla jsem ten kýbl najít.😕 Sakra kde je ten kýbl vždyť tu musí bejt to jsem tak slepá? Má takovou červenou barvu.... ach jo... Hele tady je😁 Kýbl byl přesně u sena takže jsem mohla vzít i seno. Šla jsem ke studně pro vodu😊 Když jsem jí natočila šla jsem jí dát koňím... potom jsem každému koňi dala kousek sena... potom jsem šla vrátit došlé seno a kýbl na místo tam kde byly předtím, a zašla jsem k Luckycherry. Ahoj Lucky😊 Jak jses měla holka? No jo.. Lucky zakroutila hlavou a ofina jí vlála. 😊 postarala jsem se o ní, a šla jsem pro postroje. Vzala jsem černou uzdu, červenou deku a černé sedlo. Potom jsem k ní došla a dala to na ní, nejdříve jsem jí nandala uzdu na hlavu, potom jsem jí deku přehodila přes hřbet a nakonec jsem na ní dala sedlo a utáhla jsem ho.... Když byla Lucky vybavená vzala jsem jí za uzdu a dovedla k dědečkovi.
R: Tak dědečku já jedu jo?😊
S: Jasně Rosalie jeď se projet.😊
R: Děkuju a ahoj!
S: Ahoj!Dořekla jsem,nasedla na Lucky a jela jsem do lesa.... doklusala jsme ba cestu a šla jsem pomalu po lese, slyšela jsem přitom zpěv ptáků, a vítr se jen tak proháněl kolem mě. Stromy měly světlé listí, a stonky které trčely ze stromu byly hnědavě světlé.😊 Bylo ro tak krásné cítila jsem se volně, kolem lítaly ptačí obloha byla modrá smíchaná s bílou.....
Najednou jsem uslyšela písknutí nějakého zvířete. Ooh celá jsem se klepala co se stalo jela jsem za pískáním. Když jsem ale dojela sesedla jsem z koně,vyděla jsem mrtvou lišku, hned jsem poznala že je to od vlka.... liška měla na hřbetě velký kousanec. Rychle jsem nasedla na koně a ujela protože liška byla nakažená. Jela jsme dál... Klusala jsem podel cesty, najendou začal velký vítr. Kůň se vylekal a stoupal si na zadní... hou hou Lucky klid! Objevilo se předemnou černé světlo které bylo velké. Vyděsila jsem se a ujela jsem zpátky na statek za dědečkem......Dojela jsem na statek a byla jsem celá vyděšená sesedla jsem z koně a zavedla ho do stáje. Tam jsem mu svlékla postroje a šla je uložit. Potom jsem šla za dědečkem.
S: To jsi tak rychle zpátky?
R: Ano jsem
S: Co se stalo jsi úplně vyděšená?😊
R: No já.... víš....
S: Co je Rosalie?Nechtěla jsem dědečkovi říkat co jsem vydělá ani jsem mu to neřekla. Utekla jsem do pokoje a tam jsem zavřela.... sedla jsem si na postel a začala jsem brečet... říkala jsem si co to bylo ještě k tomu ta mrtvá liška?! Co to sakra... proč se muselo objevit předemnou?!😥
Nevěděla jsem co mám dělat, přemýšlela jsem co to bylo. Určitě to bylo něco z temnoty přece to bylo černé.... zkoušela jsem na to zapomenout ale nešlo to. Lehla jsem si do postele a myslela na Lucky a modlila jsem se aby se jí přes večer nic nestalo....Blížil se večer, koukla jsem se na hodiny a bylo 21:03 hodin. Položila jsem hodiny a usnula jsem....
Takže pro tuhle část je to všechno tešte se na další...😊😊😊😊
ČTEŠ
Znovuzrození temnoty
FanfictionPříběh je o holce která žije s dědečkem na jeho malém statku a má i svého koně jménem Darksong..