2. Kapitola ohnivá žena

4 0 0
                                    

Bylo ráno a já jsem se koukla na hodiny bylo přesně 9:00 hodin. Vstala jsem z postele a šla jsem se obléct. Venku bylo pod mrakem a byl chladný vítr. Když jsem se oblékla, šla jsem za dědečkem.

R: Ahoj dědečku😊
S: Ahoj Rosalie, jak se máš?😊
R: Ale jo jde to
S: Dneska stáje udělá stájnice takže ro nemusíš dělat
R: Super, a můžu jít za Lucky?
S: Jasně😊

Dopovídala jsem se z dědečkem a šla jsem za Lucky. Ahoj Lucky, pojedem na kopec v Golden Hills?.... Lucky na mě koukla tak že asi chtěla. No nic jdu pro postroje tak tu počkej Lucky. Šla jsem tedy pro postroje do stodoly, byly tam pohozené. Vzala jsem je a došla jsem zpátky za Lucky. Tak mám postroje teď tě ustrojím.... nandala jsem jí uzdu potom deku a naposledy jsme na ní hodila sedlo a utáhla jsem ho. Vyjely jsme tak v půl desáté ráno bylo dost světla šla jsem z Lucky pomalu do Golden hills které bylo daleko.....

----- na kopci -----
Lucky došlapala na kopec, byl tam krásný výhled na Golden Hills.... Najednou se kolem mě ochladilo vítr vlál a všude kolem byla mlha. Lucky se vyděsila..... před náma se objevila ohnivá žena místo očí měla oheň a kůň také a měl ještě ohnivé kopyta.... kolem lítaly čarodějnice....

Vypadala nějak takhle.....

Vypadala nějak takhle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Děsivá a celá ohnivá.... klepala jsme se a koukala jsem na ní vyděšeně, chtěla jsem ujet ale nešlo to Lucky si furt stoupala na zadní.... potom ale žena zmizela a všechno se vrátilo zpět.... to mě chtěla jen vystrašit nebo co?!😵
Jela jsem z kopce pryč... jela jsem až do riding hall která byla kus od kopce..... prudce jsem zastavila, a zhluboka jsem dýchala.

Trenérka: Co se stalo Rosalie?
R: Vyděla jsem támhle na tom kopci v Golden Hills ohnivou ženu....
T: Cože ohnivou ženu?
R: Jo kolem ještě lítaly čarodějnice..
T: Byla to vůbec realita?
R: No jasně že byla...
R: A ještě včera, byla jsme v lese Hollow Woods a předemnou se objevilo černé světlo...
T: Rosalie klid jeď domů ano?
R: Ano tak ahoj😧
T: Ahoj...

Vyjela jsem triskem z Riding Hall a jela jsem až do Steve's Farm. Dojela jsem, rychle jsem zavedla Lucky do stáje, sundala jsem jí postroje a šla to uložit...  potom jsme běžela za dědečkem....

R: Dědečku... potřebuju ti něco říct...😥
S: Co je něco se stalo?
R: Ano.. byla jsem na kopci a najednou se kolem mě objevila mlha Lucky se zděsila a stoupala si na zadní... potom se předemnou objevila ohnivá žena a kolem lítaly čarodějnice...😥
S: Rosalie neboj se jdi k sobě do pokoje a ukldni se ano?
R: Ano dědečku😧

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 15, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Znovuzrození temnotyKde žijí příběhy. Začni objevovat