1. bölüm tanışma

144 1 1
                                    

😊😊Herkeze merhaba  bügün size Murat boz'la hayal etmeyi😊 anlaticam.😊😊
😊😊Hadi başlıyalım......😊😊

Yağmurlu bir günde sokakta ilerliyordun. Ve o anda Murat boz'u düşünüyordun. Tam o sırada Murat boz'u karşımda gördün. Ve çok şaşırdın. Ve hemen tanışmaya başladın.

Sen=Merhaba
Murat boz=merhaba
Murat boz=ismin nedir?
Sen=(adınız)
Murat boz=tanıştığıma memnun oldum
Sen=bende memnun oldum.
Murat boz=dolaşalım mı?
Sen=olur.....

2. Bölüm

Ve sonra dolaşmaya başladınız. Tam o sırada  Murat boz'un işi  olduğunu  öğrendiniz. Ve sonra sizde eve gittiniz.Murat boz'da işe  gitti. Akşam olduğu zaman bir sokakta konser posteri, gördünüz.Ve hemen gitmeye karar verdiniz.Kimin konseri olduğunu bilmiyorsunuz. Ve konsere gittiğiniz  zaman Murat Boz'un konseri olduğunu  görüyorsunuz.  Ve çok şaşırdınız.

3.bölüm

O sırada Murat Boz sizi görüyor. Ve sizi sahneye çağırıyor.Ve siz çok heyecanlanıyorsunuz. Ve sizde sahneye gidiyorsunuz,  Ve murat boz'la şarkı söylemeye başlıyorsunuz. Ve sonra konser bitiyor. Ve Murat boz sizi sizi arabayla bırakıyor.Ve sabah olunca Murat Boz sizi evin önünde arabayla bekliyor olucak. Sizde bir an onu görünce hemen aşağıya inip yanına gideceksiniz.
Ve sonra siz Murat boz'a neden buraya geldi  diye sorulsr sormaya başladınız.....

Sen=Merhaba nasılsın.
Murat Boz=iyiyim Teşekkürler
Sen=neden beni aşağıda bekliyordun?
Murat Boz=Senle kahvaltıya gideriz diye düşündüm ne dersin?
Sen=taman olur...
Murat boz=pjamaylamı geliceksin.
Sen=aaa!unuttum
Murat Boz=hadi o zaman üstünü giyin gel...
Sen=hemen giyinip geliyorum.....
Murat Boz=bekliyorum😊😊😊

4.bölüm
Ve seni bekler. Sonra kahvaltıya gidersiniz. Ve orda konuşursunuz. Küçük bir tartısma çıkar. Ama sonra nazikce konuşmaya devam edersiniz.

Murat boz= Benle konuşmak  istediğin bir şey mi var?
Sen=Ne alakası var.....
Murat Boz=Tamam sadece sordum ya...
Sen=Tamam o zaman...
Murat boz=Kahvaltı yaptığımıza göre birazcık dolaşalım mı?
Sen=olur..
Murat boz=(Adınız) nereleri dolaşalım??
Sen=Alışveriş Merkezlerini ........
Murat boz=Tamam olur....
Ve siz sonra alışveriş vitrininde güzel elbise gördünüz ve Murat boz 'a söylüyorsunuz.

5. Bölüm

Murat Boz=Tamam , ben seni dısarda bekliyorum.
Sen=Tamam, hemen elbiseyi alıp geliyorum.
Ve o sırada Murat Boz'un hayranı geliyor. Ve o sırada siz Murat boz'la tanışıyorsunuz. Ve siz onlari görüyorsunuz. Sonra elbiseyi alıp çıktığınızda Murat Boz'dan resim ve imza alıyorsunuz...
Ve siz o sırada mağazadan çıkıyorsunuz. Ve hala Murat boz ve hayranı konuştuğunu görüyorsun.
VE SEN MURAT BOZ'UN YANINA GİDEREK😊😊😊

Sen=Ben beğendiğim  elbiseyi aldım. .
Murat Boz= Tamam, bende hayranımla konuşuyordum.
Sen= Tamam o zaman, sen hayranınla konuşmaya devam et.
Murat Boz= Ne oldu ki?
Sen=Ne mi oldu? Hala anlamamış gibi davranıyorsun ya!!!!
Sana hayranınla iyi konuşmalar!!!!!!

😊Devam Edecek....😊

Murat Boz ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin