Ne zaman mutIu oImaya kaIksam otur diyor yanlizliğım, otur...
🎈🎈🎈
Uykumdan sıçrayarak uyandım.Uyku sersemliği ile etrafa boş boş bakmaya başladım, saate bakmak için telefonumu elime aldım.Ekrana dokunup saate baktım gece yarısını çoktan geçmişti, babamdan bir msj vardı babam neden gecenin bu saatinde bana msj atsin ki, demek çok önemli birşey olmuş ki msj atmış. Msj'in üzerine tıklayıp açtım ve okumaya başladım.
"Kızım ,öncelikle annenle ben seni çok seviyoruz.Dediğim şeyleri harfi harfine yerine getirme ni istiyorum,üstünü sıkı giyin ve telefonunuda yanına al ,gizli geciten geçip arka sokağa git.Orda seni arabasıyla birlikte bir adam bekliyor olacak, arabaya bin ve O nunlan gitmeni istiyorum.O seni güvenli biryere götürecek ve sana herşeyi baştan sona anlatacak son olarak SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUZ YAŞAMIM..."
Bu msjda neyin nesiydi böyle .Msja anlam vermek için düşünmeye başlamıştım ki annemin feryat sesleri tüm evde yankılandı.
"Lütfen bize zarar vermeyin,bizden ne istiyorsunuz."
Karşıdaki kişi cevap verdi.
"Ölmenizi"Duyduğum şeyler karşısında, şoka girdim bunlar neler söylüyorlardı böyle ben düşüncelere dalmış düşünürken babamin o aciz sesi kulaklarımı kemirdi resmen
"Lütfen karıma ve bana dokunmayın, bizden ne istiyorsunuz,eğer derdiniz para ise size istediğiniz kadar para vericem ama yeterki bize zarar vermeyin."
Karşıdaki kişi "Sizin parniza ihtiyacımız yok,sadece siz ölün o bize yeter."
Babamı ilk defa birine yalvaririken duyuyorum,normalde babama asla birine yalvarmaz.Bu duyduklarıma i nanamazken göz yaslarim benden habersizce sel olup akmaya başlamıştı bile.
Aşağı inmek için kapının koluna tutum ama kapiyi acamadim çünkü kapı kilitliydi.Son çare babamin dediğini yapıp zar zor ustümü giyinip telefonumuda yanima alıp gizli geciten gecip bahçeye çıktım.Gitmeden önce arkamı dönüp son kez evime baktım
Çocukluğum,anılarım,üzüntülerim,kahkaha seslerim,sevinç cigliklarim tekrar gözümün önünde canlandı.
Ben düşüncelere dalmış düşünürken, birden buradan hemen gitmem gerektiğini hatırladım ve arkamı donmemle silah seslerini duymam bir oldu tam 4 el ateş edilmişti. Şıddetli bir şekilde ağlamaya devam ederken koşmaya başladım hem koşuyor hem deliler gibi agliyordum.Arka sokağa girer girmez siyah araba yanima hızlı bir şekilde geldi ve iri yapıldı siyah saçlı, siyah gözlü,yakışıklı bir adam arabadan çıktı tahminen 26 yaşında olması lazim,yanima geldi ve konuşmaya başladı."Gece Hanim arbaya binin hemen,sizi burdan uzaklastirmam lazim."
Konuşacak halim kalmadığı için kafamı olumsuz anlamda saladım.
"Gece Hanim lufen arabaya binin söz sizi güvenli bir yere goturdukten sonra size herşeyi anlaticam."
Ikna olmuştum bu sefer,tamam dercesine kafamı saladim ve arabanın Arka kapısını açtım ve arka koltuğa oturdum,adını bilmediğim adam kendi yerine oturdukta sonra arabayı çalıştırdı ve hizli bir şekilde arabayı kullanmaya devam etti.
Bende o sırada yaşadığım şeyleri düşünmeye başladım daha 1 saat önce ailem vardı, şimdi yok.Ben onlarsız yaşayamam, yapamam onlar yoksa bende yokum annemin sesini duymadan , babamin sevkatli kollarına sarilmadan yapmam...
Ben düşüncelere dalmış bir şekilde etrafı izlemeye devam ederken,ormanlık bir alana girdik, biraz ilerledikten sonra bir evin kapısının önünde durduk kapı açıldıktan sonra içeriye girdik araba durunca dışarı çıktım ve etrafı incelmeye başladım etrafta birsürü siyah takım elbiseli adamlar vardı en az 100'e yakındı.Ohaa bu kadar adamın burda ne işi vardı.Ben böyle sok olmuş bir şekilde etrafa bakarke adam anlamış olacak ki bana döndü ve
"Siz şimdi bu kadar adamın burda ne işi var diyeceksiniz haklisinizda,sizi korumamız için tüm bu tedbirler siz kafanızı yormayin böyle konulara,hadi gelin içeri gecelim hava soğuk zaten "
Tamam dercesine kafamı saladım ve onu takip etmeye başladım.
Kocama bir evin kapısını önündeyiz suan adını bimedigim adam zile bastı ve bekmeye basladik.Ev kocaman di resmen bir saraya yavrusuydu ama bizim evden birazcık büyüktü ve daha gosterisliydi,her yerinden ben tehlikeliyim dercesine siyah bir rengi vardı, resmen her yerinden para kokuyordu bu ev beni dusuncelerimden çıkaran ses kapının açılma sesiydi.
Kapiyi orta boylu,siyah saçlı,saçını arkadan sıkı bir topuz yapmış,üzerinde siyah kısa bir ettek ve beyaz gömlek vardi sanirim evin hizmetcisiydi .Beni dusuncelerimden kızın sesi çıkardı.
"Hoş geldiniz Çağtay Bey,buyrun içeri geçin"
Demek adı kaandi adı güzelmiş ,onunla beraber eve girdik.Ev güzel dizayn edilmiş daha çok siyah ve gırinin fazla olduğu tonlarda döşenmiş mobilyaları, parlak isiklandirmalari ile tam bir gösteriş ve korku barindiriyorudu.Yukarı çıkan iki ayrı merdiven ve asansör vardi.
Ben böyle etrafa hayran bir şekilde bakarken kannin konuşması ile duşüncelerimden çıktım ve onu dinlemeye başladım.
"Derya hemen Gece Hanima odasını göster, siz bugün çok yoruldunuz isterseniz biraz dinlenin ve uyuyun sabah herşeyi detaylı bir şekilde konuşuruz."
Aslında bakılırsa haklıydı,su an çok yorgundum.Tamam dercesine kafamı saladim ve adının derya olduğunu öğrendiğim kız, bana kalacağım odayı gösterdi ve birkaç parça kıyafet bıraktıktan sonra odadan çıktı bende odayı incelemeye başladım.
Oda siyah ve gri tonlarinda hafif beyza karişımı bir boyaya boyanmış ve döşenmişti,ortada bir yatak,kıyafet dolabı ve bir koltuk vardı.Aslında odayı çok beğenmiştim,eski odama hiç benzemiyordu
Üstümü değiştirdim ve kendimi yatağa attim.Bugün fazla agladigim içi hemen uykum geldi ve kendimi uykunun huzurlu kolarina bırakmak zorunda kaldım...#YENİ HİKAYEMİ NASİL BULDUNUZ?#
#YENI BÖLÜMLERDE GÖRÜŞMEK ÜZERE IYI OKUMLAR,UMARIM SEVMISINIZDIR HIKAYEMI...#☺☺☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ GİZLİ GÖLGE
Teen FictionBir anda hayatı değişmişti resmen.Annesi babası onu bu hayata yanlız bırakıp gitmişlerdi... Babasının son sözleri üzerine intikam almak için pilanlara başlamıştı taki süpriz kişiyi görene kadar... Ya pilanlar tam tersi yönde etkili olursa... Bi yand...