Pek çok kimse, kaçmaktan korktuğu için cesur zannediImiştir...
🎈🎈🎈
Kapı açıldı ve içeriye müdür girdi
"Hocam hayırdır,neden beni cagirdiniz"
Hoca beni göstererek
"Bu kız sınıfın kapısını çalmadan sınıfa girdi bende ona sınıfın kapısını çalıp içeri girmesini söyledim ama beni dinlemedi,yetmemiş gibi bide beni bu okuldan koydu,neymiş efendim benim bu okulda son gunumuste bilmem ne "
Müdür bana baktı
"Hocanın dedikleri dogrumu"
"Evet,doğru beni sinirlendirdi bende onu okuldan kovdum"
Müdür biraz düşündükten sonra,eyer o hocayı okuldan kovmazsa ona neler yapacagimi bildiği için hocaya döndü
"Doğru söylemiş,kovuldunuz hemen esyalarinizi toplayıp biran önce bu okuldan gidin"
Hoca saskinlik içinde bi bana bide müdüre baktı
"Hocam siz neler söylüyorsunuz,(beni göstererek)bu kız dedi diye beni okuldan mi kovucaksiniz"
"Evet,aynen dediğin gibi hemen okulumu terk et"
Hoca çok sinirlendi,sanki umrumda beni kizdirmasaydi o zaman hakketi,hoca hemen eşyalarını toplayıp sınıftan çıktı,müdür sınıfa dönüp
Bizi göstererek
"Bu çocuklara bulaşan olursa,kendini bu okuldan kovuldu bilsin"
Çocuklar çok şaşırdı ve tamam nidalarinda miriltilar çıkarmaya başladılar.
"Anladiginiza sevindim"
Müdür bize dönerek
"İstediğiniz yere geçin oturun,(sınıfa dönerek)ders boş"dedi ve sınıftan çıktı
Tüm sınıfın gözü bizim uzerimizdeydi egeye dönerek,kimsenin duymayacağı bir şekilde
"Hadi en arkaya oturalım"dedim
Kafasını tamam anlamında salladi
Dumanın tam yan sırasına oturduk,tüm sınıf hala bize bakıyordu onlara dönüp"Bakın lan önünüze"dedim herkes önüne döndü bende kulakligimi çıkartıp müzik dinlemeye başladım.
DUMAN YENER'İN Ağzından
Sınıfın kapısı birden açıldı içeriye,okulun bahçesine dirift atarak giren kız geldi hemen ardından o çocuk geldi,çocuğu ilk gördüğüm andan beri gözüm hiç tutumamistu zaten.Ama o kızıl saçlı kız,mavi gözleriyle resmen beni büyülemişti,beni düşüncelerimden onun o guzle sesi cikardi,hocaylan tartışmaya başladı.Sinirlenince mavi gözleri kocam oluyordu ve mavinin en koyu tonunu buluyordu,hocaya seni bu okuldan kovdum dedi,meraklı gözlerle onu izliyordum,arada bi bana bakıp önüne dönüyordu,bu kız kesinlikle benim olmalı.
Hocayla tartıştıktan sonra sınıfa müdür girdi ve hocayı okuldan kovdu,demeki babası baya zengin onun lafiyla hocayı kovduguna göre sözü geçen biri demek,müdür bize dönüp bizi uyardı tüm sınıf tamam dedi.
Hoca onlara dönüp,istediğiniz yere oturun dedi ve bize dönüp dersin boş olduğunu söyledi ve sınıftan çıktı.
Adının Gece olduğunu öğrendiğim kız yanindaki çocukla birşeyler konuştu.Allah kahretsinki hiçbir şey duyamadim.
Birşeyler konuştuktan sonra benim yan sirama oturdular Gece kulakligini çıkartıp müzik dinlemeye başladı,bende onu izliyordum.
Kızıl saçları ona çok yakismisti,mavi gözleri insanı kendine buyuluyordu resmen.Kısa sort giymişti,çok sinirlendim ona yakismisti ama tüm erkekler onu yiyecekmiş gibi bakıyorlardı,onu izledigimi farketmiş olacak ki oda bana bakmaya başladı bende hemen gözlerimi kaçırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ GİZLİ GÖLGE
Teen FictionBir anda hayatı değişmişti resmen.Annesi babası onu bu hayata yanlız bırakıp gitmişlerdi... Babasının son sözleri üzerine intikam almak için pilanlara başlamıştı taki süpriz kişiyi görene kadar... Ya pilanlar tam tersi yönde etkili olursa... Bi yand...