chapter-33

460 33 0
                                    

NXT day nan woke up n found manik sitting beside her...
Manik- gudmrng swthrt..
Nan- gudmrng.. tum yeh itni subha subha...
Manik- ha vo bs nind khul Gaye thi toh tumhra pass aya gaya... Socha kee tum bhi uth gaye hogee... Bt Mai bhul gaya tha tum toh kumbhakaran ho...
Nan- Kya karu Mai ... Uh know na I love sleeping..
Manik- n me..
Nan- uska barame sochna paraga....
Manik- oh toh ab yeh bat aya Gaye hai... Thik hai kon na.. hota hai hota hai sab ka sath hota hai...
Nan pulled manik by his shoulder n put her hand around it from side- Ara Mr owl... Uh know na uh r d one jisha i love sab sa jayda... N i don't need to remind uh dat daily...
Manik nooded n said- ab uth bhi jayou n go n freshen up... Don't uh hv to go to clg.... Waise i remember there was gng to be Ur practice today
Rit..
Nan- oh shit... How can i forget... It's all bcoz of uh...
Manik- Ara wat i HV done..
Nan- nthg.. NW go n get ready n let me also be ready..
Manik- ok... N left d room.. others also work up n got ready... They did brkfst together n moved towards clg...
Luckily they r in same class also.. bs their extra activities classes r different..
Manik n cab- music
Nan- basketball
Arya- photo club..
Abhi- dancing
Muk- dancing
Alya- fashion designing
Navya-classical music..
N harshad is also in music class....
They reached their clg.. n headed towards d class... In class manik n nan sit together.. cab n navya.. muk n Abhi.. n our alya n Arya together... Alya toh have his bf.. bt sad for Arya he keeps on trying for different gal.. bt alas god want him to be single 😂😂..
Aft class they went for activity classes... Nan left for basketball practice.... N other headed towards their respective classes..
Other side.. somewhere in clg..
Uh all got d plan rit.. a person said
Yes- other said..
So den let go for it....
All hmmed n left..
Person to himself- let's test manik.. how much uh love ur nan.. n how much uh can stand for her.... Nan baby this one for uh to let uh know ur manik's royalty n love towards uh. N let d game begin..
N he also left...
In music class.. manik n cab where sitting n talking..
Manik- cab can i ask uh something..
Cab- ha puch na..
Manik- do uh lyk navya..
Cab- wat... No... No.. i... I
Manik- stop lying.. we can see it..
Cab- Ara I'm jst being frnd with him..
Manik- den good.. waise bhi navya lyk someone..
Cab- kisha... N yeh kab hua... Mujhe Ku nhi pata.. Aisha kaise kr Sakti hai mera sath navya..
Manik- wat navya did.... Seeing us she also want boyfriend to take care of her n love her so Wats wrong..
Cab- mai hu na... Hv i died.. i love her n will care for her..
Manik laughed
Cab- wat..
Manik- did uh realised wat uh said NW..
Cab- i said dat i... Wait a second where uh tricking on me..
Manik- yup cab... N finally uh confessed ur feeling.. stupid bolta Ku nhi hai..
Cab- yrr i don't know abt he feeling..
Manik- Don't worry.. we will find out.. they way uh splited out she will also...
Cab- kaminia hai tu..
Manik- vo toh i... Aaaahhh..
Cab- Manik..
Some boys- hold him.. n rest out of class...
They were seniors so everyone moved out except cab n manik.. their teacher was absent today so they took advantage of dat n came to class.. they kicked on manik's chair dat cause him to fall down... manik was  trying to get up..
Manik- wat d hell... N leave him..
Boy- itni bhi jaldi Kya hai n clap manik...
Manik- ahhh... Mar Ku rahaya ho talk lyk dis nly..
Another boy- vo toh huma nhi ayta...
Manik- wat is ur prblm...
Boy frm back- Mai btata hu..
Manbir- ayaz
Ayaz- oh toh uh guys remember me dats good..
Harshad- congrats bro...
Manik- leave me n cab also..
Harshad- itni jaldi bhi kya hai... N bit him...
Cab- prblm Kya hai tum dono kee... Yy r uh bitting him..
Ayaz- dekh Bhai 2 prblm hai... Pheli iski gf Meri matter me bahut interfare karti hai.. Jo mujhe bilkul nhi pasand..
Cab- nan janti hai uh r in dis clg.
Ayaz- ha... Tabhi toh she keep on annoying my gf against me... N dushri problem hai kee... Mera Bhai hai harshad he loves her so n punch manik on stomach.... Mujhe nhi pasand koi undono ka Bich me aya...
Manik- ayaz nan is nly mine... Got it..
Harshad- uh... N punch him again... Wapas bol kya bola....
Manik- nan is nly mine... Samjha tu..
Harshad gave him 2-3 punches more....
Ayaz- Harshad leave him.. maraga Kya.. aaj la liya it's enough... N hai manik say Ur gf to be in limits...Warna we will be back... Let's go boys...
They left cab n manik n left d room. Cab run to manik.
Cab- bhai tu thik hai na...
Manik- hmm... I need to talk to nan...
Cab- BT.
Manik- no bt cab.... Yy she has to always be saviour for everyone... N aft dat d concussion have to be face by me... Last tym uh remember na wat happened.. i... I almost lost her... Agar tu tym pe nhi ayta toh she would have fallen from terrice... Due to her saviour behaviour.... She was saving dat kid i appreciate dat by atleast she has to be careful with it.. n again did NW.... Nt dis tym cab...
Manik stood up n walked out
Cab- manik listen ek bar uski bat sun Lena.. bt manik had already left..
Cab to himself- god plzzz give some brain to manik.. plzz atleast vo ek bar uski bat sunn le... Waise bhi uska gussa bahut badh chuka hai dat he don't let anyone to explain... Plzz nan ka case me Aisha na ho...I HV to tell everyone ya.... She msged everyone to meet in music room...
Other side manik  was gng towards basketball court when some on pulled him inside d class...
Manik- wat d hell... Kon hai
Nan- Ara manik chill... It's me nan... Pata hai manik kya hua...
Manik- nhi pata n pata bhi nhi krna..
Nan- Ara kya hua fir se uss harshad na kch kha Kya ... Aaj i will nt leave him..
Manik- stop it nan... Har bar jhashi kee Rani banna jaruri nhi hai.. samjhi tum..
Nan- bt Maine kya kiya ab..
Manik- lyk seriously uh don't no..
Nan nooded his head on no... Manik hold nan by her arms n shout...
Manik- nan stop giving Ur free advice​to others samjhi... I don't want  to land up in any troubles.. n nor want uh to be their.. so Jo tum yeh free kee advice de rahi hona na uss ayaz kee gf ko stop it... I'm warning uh..
Nan- ayaz...??? Gf...??? Bt Manik..
Manik- no bt nan.... Samaj nhi ayta Kya kch bol raha hu.... Ek bar bol Diya na nhi toh bs nhi warna...
Now nans anger also rose- warna Kya ha bolo...
Manik- nan dekho mujhe aur gussa mat delo acha nhi hoga... N waise bhi uh hv created alot of mess already ab i don't want anything.... Samajhti Ku nhi ho yeh school nhi hai tumhra kee Jo Mann me aya vo tum karogee... Yeh bloody clg hai... N yeh tumhari nhi chalaga.. so stay in ur limits others wise..
Nan in low voice- otherwise..
Manik- i will end dis relationship... N left d room..
Nan keep on looking at him.. she was staring door n maniks words were hurting her ears n hrts too.. a long tear escape her eyes...
Nan to herself- relationship tor de ga.. Sachi... N strt crying badly...
Other side cab received msg frm others dat dey r bsy in their class so will meet aft dat... Cab was left with no option so he came out n strt finding Manan... He saw Manik walking out of room.. he called him bt he didn't​ listen.. cab den thought abt nan.. n moved inside d class.. he was shocked by seeing her..

Love dat alway comes with painजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें