Uvod

27 1 1
                                    

Čujem zvuk.Odvratan zvuk.Alarm.Ne mogu da procenim u kojoj sam tad bila pozi ali znam da su mi noge bile toliko raširene da sam imala osecaj da radim špagu a ruke čvrsto sklupčane oko malog haskija(plišane igračke).Ulozila sam sav trud ovog sveta pokusajuci otvoriti dva usko slepljena kapka i primorati vlažne oci da se otvore.Isetila sam so kad sam počela gristi usnu od nervoze i vala hladnoće koji me je zahvatio u trenutku kada sam pokušala izaći iz kreveta .Soba je bila mračnija od prostorije za vršenje sektaških obreda a moje misli još gore .Prilepila sam telefon skoro uza zid iznervirana glupavim alarmom.Zelela sam da se vratim u krevet .Teturala sam se sa jedne strane na drugu i nisam dopuštala sebi da zaspim .Kao i uvek neprospavana noć je bila kriva za moje pijano stanje ujutru .Snovi.Zapravo ja to ne zovem snovima ja to zovem uspomenama .Veoma lošim uspomenama .Stvarima koje me proganjaju i teraju da pokažem emocije.Nekako došavši do kuhinje uspela sam da spremim kafu i pronadjem ovsenu kašu.Kad sam je uspela nekako pojesti uhvatila sam kutiju cigara i solju i izasala na terasu .Bilo je bas mirno.To mi je prijalo .5:40 ujutru.Ljudi se samo spremaju za posao ,ne Jure još nigde .Letnja zora,mogli su se videti svi prelazi boja od najtamnije narandzasto roze nijanse do najsvjetlijih žutih tonova.To me je očaravalo.Sve zgrade obasjane svjetlošću su tek u tim jutarnjim satima dolazile do izražaja i pokazivale svoju ljepotu a ujedno i u neku ruku kvarile prirodu ali to je grad Mislim šta ja vise da očekujem .Mada moram priznati očaravaju me pogledi na velike gradjevine igradove .Uzela sam najveći dim iz cigare sto sam mogla .Zakasljala sam se .Nije mi to trebalo ali tako sam zaustavljala loše misli ,i približavala se gušenju.Osetila sam kratak i poprilično oštar bol.uhvatila sam se za kraj stola i zagledala se u jednu tacku na nebu.
,,Da mogu da ne stanem,,sagnula sam glavu na dole skliznula sa stolice i počela da plačem ,opet.Naglo sam se zaustavila ne bili probudila cimerku .Vratila sam se za sto i brzo pospremila nered koji je nastao posle mog padanja.zatim sam otišla na jutarnje tuširanje a dalje kao po običajua odlazak na bus posao predavanja ....

Dobrodošli u moj život

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 21, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Pogledaj meWhere stories live. Discover now