,,Taky tě mám rád"
Já vím, no... konec nic moc xD asi jsem moc hnusná, že dělám otevřený konec, ale už to měnit nebudu. :')
Upozorňuji, že jsou to jenom faky ;-;
XDDD ták tady jsem vám hodila real Vkook :D
Poznámka autora: (menší závěrečný sloh - to vydržíte)
-od začátku (listopadu min. roku - ano dokonce si to i pamatuju xD a furt s tím soucítím a nedokážu se od toho odtrhnout) jsem milovala JiKook (a nejspíše na to i něco napíšu :|) takže jsem moc nemusela VKook, ale pak jsem Jimina začala shipovat spíš s Yoongim a tak to vše vzniklo, ani nevím proč mi tenhle ship přijde tak úžasný, ale budiž. :D- pořád mi je líto, když vidím smutného Jimina jak sleduje VKook a to samé u JK, miluju jak se vždy závistivě dloubá jazykem do boku své pusy xD (dělá to vždycky)
Nechci aby byl Tae sám a tak jsem ho prostě dala k JK, protože - jak už jsem se zmínila - moc na Vhope nejsem - popravdě jsem chvíli přemýšlela, že Taeho hodím do trojky s JK a Jiminem xD - no a Hoseok je na ocet, promiň lásko <3 (Všichni víme kam patří Nam a Jin ^¥^)
(Ps: Yoonmin je fake, protože doopravdy miluje Jimin mě a Yoongi si nakonec vezme Jhopa xD na tenhle ujetý ship jsem četla super fan fikci, ale znovu bych to už nedala xD)
Ani nevím co jsem to právě napsala, ale ono je to stejně jedno, protože si ty konce nikdo nikdy nečte xD
ČTEŠ
I am not a food! ✔️
FanfictionNedívej se na mě jako na jídlo. 🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍 ANANAS FOR LIFUU~~~ Prosím, podpořte mojí chorou lásku k ananasům a neřešte proč jsem si nevybrala normální téma <3 díky ^•^