Un gand ...

33 0 2
                                    

              Ati simtit vreodata singuratatea ? Ce inseamna ea cu adevarat ? Cum te ineci in fiecare abis fara speranta si nimic nu te mai poate salva? Cum ca totul devine mult si mult prea mult pentru o simpla fiinta umana , iar ceea ce vezi in oglinda este iluzia disperata a ceea ce nu mai esti si probabil nu ai sa mai fii niciodata ?

               Sunt sigura ca macar o parte din noi are senzatia ca lumea este acest loc atat de deosebit , ca ai puterea de a atinge stelele cu varful degetelor , ca povestea ta de iubirea va intrece orice romanta vazuta in filmele de dragoste la care te uitai cu atata dorinta ? Ei bine se insala , cu totii o facem ... Realitatea este ca noi pierdem oportunitati nerecuperabile si facem greseli colosale. Ranim oameni si atunci cand iubim cu adevarat. Iar apoi suferim. Ne rupem unii altora inimile si ne prefacem ca nimic nu s-a intamplat. Plangem si ingenunchiem in fata iubirii de parca ar fi singurul lucru care ne tine in viata. Nu iubirea ne tine in viata , ea doar ne da motive sa traim. 

             Mergem mai departe. Ne ingragostim iar , doar tebuie sa apara acea persoana care-ti va face sangele sa circule mult prea repede prin vene si te-ar face sa-ti doresti sa ajungi acolo unde doar unii norocosi ajung , la acel "...si au trait pana la adanci batraneti". Ati trecut vreodata prin asta? Ei bine , eu da. A fost printul din poveste , insa nu era povestea mea. A fost , pentru un timp ... dar mai bine l-as numi capitol ... sau nici asta , deoarece nu am apucat niciodata sa sarut acele buze care-mi dadeau fiori ... haideti sa o numim "o perioada fericita" , pentru ca asta era el. 

             

The devil with green eyesWhere stories live. Discover now