poznáme sa 5 rokov

26 1 3
                                    

Ahoj volám sa Ejmi mám 12 rokov a práve teraz v noci som si uvedomila že čo pre mňa znamená moja najlepšia kamarátka .Aria je moja najlepšia kamarátka. Poznáme sa 5 rokov ale začali sme sa rozprávať až po 2 rokoch. Spoznali sme sa na tanečnej,  závidela som jej pretože bola v tanci úžasná. Raz som išla von s mojou kamarátkou ale ona nemohla už v tedy sme sa trochu s Ariou bavili tak som zavolala Ariu von, a ona súhlasila bála som sa že bude nudná a tak ale potom ako som zistila aká je super tak až sme sa začali rozprávať. Každým rokom sme sa zbližovali a zbližovali. Zisťovali sme o sebe čo najviac aby sme sa dobre poznali.Aria je fakt zaujímavé dievča, chcem tým povedať že nie je pipina so sukničkou kabelkou,každého ohovára a tak ďalej. Jednoducho je fakt málo ľudí ktorích jej aspoň trochu rozumie,strašne ma vie vytočiť keď sa niekto smeje na jej predstavách alebo krezbách veď sú krásne ako ona. A už ako som hovorila je iná...iná si predstavujem pod slovom dokonalá. Má síce niake tie psychické choroby ale ona za to nemôže a každý sa k nej tak chová ako keby za to mohla,potom je proste dokonalá ma rada:básničky -depresívne, nezmyselné, rada číta-fanfikcie, knihy,články,je rada sama,je rada v tme,miluje nočnú oblohu,ma rada mimozemšťanov, ma rada čiernu a zelenú,rada si kreslí, je rada niekoľko hodín v sprche,miluje Justina Biebera tak isto ako aj ja,miluje Tobiho je pre ňu všetko, má rada rozprávky, miluje kvety(rastliny),zvieratá, chokre,crop-topy,príšery (všetko nezvyčajne, Elizabeth Gillies,Johny Deep,Tim Burton,vesmír, mipuje všetko temné, tmavé, tanec,other size oblečenie, ak si obľúbi jednu vec tak ju nosí stále, rodinu a tak ďalej... Je moje všetko a ja niesom pripravená že ma raz vynahradí niekym iným. Vďaka nej sa mi otvorili oči a vďaka nej všetky veci vnímam inak napr. zákon príťažlivosti nikdy som v to neverila ale teraz od kedy mi to povedala tak je to naozaj tak je to skvelé že doteraz ate veľa veciam nerozumeli a teraz?...jeden človek všetko zmenil v lepšie ako pred tým. Ďakujem ti za všetko a som rada že si si ma jedného dňa ukradla od jedného dievčaťa bola na mňa zlá a zneužívala moju dobrotu ale ja som bola zaslepená ale ty si mi otvorila oči. Ke...ani to neviem nazvať ona je môj malý strážny anielik ktorý ma ochraňuje peed všetkým zlom a nebezpečenstvom. A to isté robím aj ja budem ju ochraňovať vzdy a všade či prwd falošnými ľuďmi alebo bolesťou... pred hocičim. Ja jej nikdy nechcem ublížiť. Ale bojím sa že raz ju sklamem aj keď to nebude úmyselne ale už mi nebude dôverovať... Nadovšetko ju mám rada a neodpustím ju. Vďaka nej som spoznala supwr chlapca ktorý ma síce odkopol ale keď som mala v tedy fakt depky bola pri mne takže naozaj jedno nie jedno milion krát obrovské ďakujem...ďakujem...ďakujem. Si to najlepšie čo ma v živote mohlo stretnúť ešte raz ďakujem ti. Ty si môj poklad.
Venované veď ona vie komu
Sim...Lazu.... Ľúbim ťa a prepáč mi za všetko. Veď predsa každá blondínka potrebuje svoju brunetku.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 15, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

neviem čo budem bez nej robiť Where stories live. Discover now