PN:1

100 7 4
                                    

"ADRIANA!". Dari jauh terdengar panggilan Puteri yg menyesakkan telinga. Sesungguhnya suara dia sungguh sumbang mengalahkan shrek.

"Kau dh knp? Nk jerit jerit bagai. Ader kebakaran apa?" Soal Naziera. Buat malu ajer. Dh la tempat ni public.

"Alaaaa... rindu pun salah. Apa lah kau ni 😬😬😬"Merundum semangat Puteri melihat temannya itu seperti tidak mengendahkan kedatangannya itu.

"Tak layanlah rajuk ko tu." Naziera menjuih bibir,meluat melihat perangai temannya itu.

Puteri hanya membuat mata sahaja.

"Weh, aku sedar ader 2 ekor budak sedang mengikuti kita lah beb. Seram doh!" Puteri memberitahu Naziera.

"Mana?" Soal Naziera sambil memusingkan kepalanya.

"Yang kat hujung kedai tu. Dari tadi lg aku tgk ni.. seram doh!" Puteri memberitahu sambil memandang ke arah 2 org bdk lelaki yg sedang pura pura melihat kasut pompuan. Nk tipu pun pada padalah.

"Biar aku gi tegur dorang." Naziera ingin menegur budak yg telah mengganggu keamanan mereka berdua.

"Eh, x yah la wei. Aku ader idea yg lg bernas!" Puteri memberi pendapat.

"Hah. Apa?" Soal Naziera.

"Ko nampak kedai baju dalam tu. Yang pink tu. Kita masuk situ, pastu tunggula kejap. Lagipun aku pun dh lama x beli baju dalam. Pastu kita terjagh dorang dr belakang. Ok? Masa tu ko nk campak dorang ke planet marikh pun x per😂😂😂😂." Puteri memberi pendapat dengan panjang lebarnya.

"Ok" Naziera menyetujui cadangan puteri. Jagalah budak tu nnt!
_________________________

"Weh, Kashaf lajunya ko jalan. Tunggulah aku ngok!" Jerit Nabill dari belakang.

"Alah ko ni, Tadi bukan semangat lagi nk intip pompuan tu"  Kashaf kehairanan. Tadi temannya itu lah yg paling beria nk ikut dia mengintip. Baru jalan laju sikit dh penat.

"Ko boleh ah. Kaki ko panjang. Ko tengokklah kaki aku ni ngok oi!" Nabill sedikit bengang apabila kawannya itu seperti memerlinya pula.

"Eh dh la. Cepatlah. Dorang masuk dlm kedai baju dlm la weh!" Jerit kashaf terkejut.

"So?" Soal Nabill.

"Tak kan lah kita nk masuk? Gila lah. Apa alasan kita nk bg?" Soal kashaf . Susah la nk intip kalo dorang masuk kedai yg mana munkin mereka boleh masuk.

Mereka masih lg memgintip. Tetapi pandangan mereka terhalang dek pejalan kaki yg lain. Tiba tiba mereka merasakan ader seseorang menepuk belakang dorang. Perlahan lahan mereka melihat gerangan itu. Tiba tiba.

"AAAAHHHH!!" Jerit mereka berdua

Guys sorry kalo ader tertypo... ini ff first me la 😂😂😂... thanks cuz voted and comment

Phsyco NazieraWhere stories live. Discover now