Hoofdstuk 3 het afspraakje

35 4 0
                                    

Ik ging met Tygo naar me kamer. Ik ging met hem achter me bureau zitten, en opende me laptop. Tygo kwam naast me zitten, heel dicht naast me. ik word er een beetje zenuwachtig van. ik pak me laptop en start hem op. ik ga naar magister en download de opdracht. We moeten een hele dag samen bij een bedrijf stage gaan lopen en daarna er een verslagje over schrijven. Yeahh een hele dag samen met Tygo. Van tevoren moeten we alvast een bedrijf kiezen en wat vragen beantwoorden. Tygo en ik gaan op een kinderdagverblijf stage lopen. Ik vind het zo schattig dat hij dat ook leuk vind. We zijn al snel kalar met de opdracht, maar Tygo heeft geen zin om naar huis te gaan, want zijn ouders maken de hele tijd ruzie. Ik vind dat heel zielig voor hem. Ik ga dus samen met hem een film kijken op mijn eigen kamer, ik heb namelijk net een nieuwe gekregen. Halverwege de film komt Tygo heel dicht naast me zitten en slaat een arm om me heen. Het is een enge film dus ik kruip tegen hem aan. ik gil heel hard, hij geeft me een knuffel en stelt me gerust. Dan buigt hij zich voorover en... Hij zoent me!  het is zo magisch me eerste zoen van die jongen die ook ook al zo lang leuk vond. Dan komt me moeder me kamer binnen, ik schrik me dood. Ik krijg een rood hoofd. Me moeder doet snel de deur weer dicht. Tygo is ook rood, hij begint te stotteren en gaat weg. Ik loop met hem mee naar beneden, als ik de deur dicht heb gedaan komt me meoder naar me toe. Ze bied haar excuses aan en moet giechelen. Ze zegt dat het heel schattig vind dat ik verliefd ben en me eerste zoen heb gehad. ik ben eigenlijk een beetje boos op me moeder, maar toch moet ik ook wel weer giechelen.

<srry het was erg moeilijk om hier iets heel langs van te maken, als je ideeën hebt hoe het beter kan dan schrijf een berichtje, ik ga snel verder schrijven>

The last chanceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu