Yalvarırım bu kadar kahbe ve şerefsiz olmayın 🥀

16 1 0
                                    

Selamm öncelikle ben Sude sizce bu bölümü sizinle tanışarak mı geçirelim yoksa direk hikayeye başlayarak mı?

Eeee size bunu nasıl anlatacağım bilmiyorum kelimeler haram gibi... ama başlamak da zorundayım... başlıyorum o zaman hadi bismillah

     İt gibi aşık oldum böyle bilmiyorum aşk mı nefret mi onu bile anlamam 1 yıl sürdü o kadar gerizekalıymışım ki koskoca 365 günümü en yakın arkadaşım Pelin'e anlatarak geçirmişim peki sevdiğimi nerden anladım biliyomusunuz? Kirpiklerini saymaya başladığım gün. Ve sonra ne mi oldu ? Mal gibi kaldım o kadar saf ve güzel sevmişim ki hiç bir şey diyemez oldum benden nefret etmesin diye... Pelin ve benim çocukluk arkadaşım olan Burak çok tatlıydı ama sonra bende daha sebebini çok iyi bilmiyorum Burak bi şekil de Pelin den soğduğunu ve sıkıldığını söyledi. Ayrıldılar. Pelin her ağladığında yanında olmaya çalıştım bilmiyorum ona o kadar çok üzülmüştüm ki düşünsenize ben Berk i 1 yıldır seviyorum o Burağı 2 en sonunda çıkmışlar dı Pelin Burağın yedi yemeğin çopünü bile saklamaya başlamıştı ayrılmaları böyle seven bi kızı paramparça etmiş tir diye düşünüyodum. Etmemiş ben ona Berk i anlattığım her an da o Burak diye ağlayıp Berk'i düşünüyorumuş meğersem... Pelin'le kavga ettik bi daha bizim konuşmicamız belliydi hadi konuşmayalım o nu geçtim 1-1 buçuk hafta sonra Berk onu sevdiğimi bilmiyo ve ne diyeceğimi bilemiyorum cidden...Pelin'e çıkma teklifi ediyo sizce Pelin napıyo hadi düşünelim biraz...kabul etti. Şuan kendimi o kadar iğrenç hissediyorum ki... Berk in kiminle çıkıp çıkmadığı beni ilgilendirmez o özgür biri ben ona sahiplenemem ama çıktığı kızın Pelin olması çok koydu be...beni en çok üzen şey ise benim geceleri kurduğum hayalleri Pelin'le Berk in yaşayacak olmasıydı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 16, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mutluluklar O Zaman 🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin