Taehyung's P.O.V
Eo ?? Itu kan Jungkook dengan Minha ? Asal Minha macam tengah nangis je ? Aku perasan yang Soohee pun tengah tengok dioarang .
" Nak tegur diaorang ke ? " Taehyung
" Huh ? " Soohee
" Tu~ " Taehyung
Aku menunjukkan ke arah Jungkook dan Minha dan Soohee hanya mengangguk . Sebenarnya, dah lama Soohee nak mintak maaf kat Minha tapi Jungkook asyik tangguh je time Soohee nak datang rumah diaorang .
Aku dan Soohee dah ada dekat meja yang diaorang tengah duduk . Jungkook buat isyarat 'senyap' . Jari telunjuk di bibirnya
" Shh " Jungkook
Aku dan Soohee memandang pelik, kenapa Minha nangis ? So, aku dengan Soohee mengambil keputusan untuk duduk di kerusi yang berada di depan mereka berdua . Secara senyap dan perlahan .
Jungkook mengusap-usap belakang badan Minha dan akhirnya Minha berhenti daripada menangis .
Aku dengan Soohee tengok je drama tak berbayar ni~
Aku tanya Jungkook but tak keluarkan suara .
" Kenapa ? " Taehyung
" Soohee " Jungkook
" Eo ? " Soohee
" Arasseo " Taehyung
Aku berbisik dekat Soohee, bagitahu dia kenapa Minha nangis dan akhirnya Soohee rasa bersalah~ Ni yang takleh tengok muka kesian dia ni . Aku memeluk bahu Soohee . AKu tahu dia rasa bersalah gila-gila-gila .
Taehyung's P.O.V End
Soohee's P.O.V
Jjinjja mianhae Minha-ah~
Aku memegang tangan Minha . DIa terkejut sebab dia tak persan lagi kehadiran kitaroang kat situ sebab dia masih lagi dalam pelukan Jungkook .
" Minha-ah~ Jjinjja mianhae~ " Soohee
Aku ceritakan semuanya dari a-z dekat Minha apa sebenarnya yang terjadi . AKu tahu aku jahat sebab dah buat tuduhan sampai macam tu . Sejujurnya aku betul-betul menyesal~ Kalau aku berjaya buat rumah tangga Minha dan Jungkook hancur, aku rasa tak guna jugak . Jungkook takkan bukak hati dia semula untuk aku, aku rasa sedikit lega kerana semua benda tu tak jadi , Huh~
( Author saja tak nak buat panjang-panjang scene ni sebab tengah exam and kalau boleh nak habiskan cepat )
Soohee's P.O.V
( Skip )
9 bulan kemudian
>> Hospital <<
Jungkook yang sedang menunggu di depan ruang bilik bersalin di panggil oleh nurse .
" Suami Puan Minha ? " Nurse
" Nae~ " Jungkook
" Baiklah, mari masuk " Nurse
Aku dapat dengar suara tangisan bayi, huh~ Leganya tapi Minha okay ke ??
( Flashback )
Jungkook's P.O.V
" O-Oppa " Minha
" Eo ? Waeyo ? " Jungkook
" AAAPPPAYOO !! " Minha
Aku dengar Minha menjerit, sakit telinga doh~
" K-Kenapa ni ? " Jungkook
Aku dah kelam-kabut . Menjerit macam nak terberanak .
" Perut !! Sakit " Minha
" Ha ? K-Kenapa ? " Jungkook
K jangan judge aku, aku tahu aku bodoh sebab tanya soalan yang huh~
" SAKITLAH PABO !! " Minha
Otak aku blank nak buat apa ~
...
" Oppa~ " Minha
Wehh sayu aku tengok dia ~ lemah dah dia sekarang
Hospital !
Ok fine otak aku baru berfungsi
" Minha ~ ? Wait a minute " Jungkook
Aku angkat Minha masuk dalam perut kereta ~ Serious talk Minha dah tak bermaya
Maaflah otak aku blank bila gelabah ~ Aku pandu sampai hospital lepastu aku panggil nurse sampai lah labour room
Tunggu punya tunggu nurse pun panggil aku masuk dalam
Aku masuk wad yang menepatkan Minha ~ dia still tak pucat ~tiba - tiba nurse masuk membawa katil baby yang ada kat hospital tu ~
BUT !
YOU ARE READING
MISTAKE | Jeon.J.K [COMPLETE]
FanfictionSorry for a little mistake 12/5/2017 #730 in fanfiction 💕 13/5/2017 #430 in fanfiction 💕