Stefan și Hope când au ajuns la mare s-au dus sa caute un hotel. A fost greu să îi găsească pe Damon și Elena. Ei stăteau la malul marii și tocmai atunci au intrat în apa.Cand i-au văzut au început sa zică dacă sunt bine, cum au venit, dacă au fost cuminți, etc. ....
Stefan nu a vrut sa îi spună ca Hope a leșinat așa că s-au dus sa se schimbe ca sa intre în apă. Se distrau pe cinste❤
Păcat că au stat doar doua zile.Hope:
Stefan:
Damon :
Elena :
În ultimelezile Hope și ceilalți cunoscut niste prieteni pe nume : Freya și Klaus.
Hope și Elena stătea cu Freya și Damon și Stefan cu Klaus.
Freya avea o rochie lunga și albă😍Freya:
Klaus:
Frumoși ❤
Freya și Klaus au plecat odată cu ei acasă. Ce sa vezi stăteau în Mystic Falls .
Când au ajuns acasă Hope era super obosita deoarece nu prea a dormit la mare.Elena a vrut sa dea o petrecere în pijamale pentru ca Freya e noua lor prietenă.
Hope: Da! Haide sa dăm o petrecere în pijamale.
Elena: Haide sa o sunăm !
Elena a sunat-o pe Freya și ea a fost de acord cu petrecerea. Freya a și ajuns la ele acasă pentru ca nu stătea departe.
Freya : Vă mulțumesc pentru ca ma-ți chemat la petrecere! Chiar mâine va fi și ziua mea!
Hope : Pe bune?
Freya: Da. ..Pe bune.
Elena : Atunci va fi cea mai tare petrecere ever!!!
Au băut, s-au jucat , au mâncat ......S-au distrat mult . Pe la 05:01 Freya a plecat acasă.
Freya s-a trezit pentru a pune baloane prin casa. A ieșit super frumos
Afară încă nu pusese nimic încă. Era obosita puțin.
Dar a ieșit foarte bine! Hope venise sa o ajute dar ea deja terminase.
♢♢♢♢♢♢♢♡♡♡♡♡♡♡♡♤♤♤♤♤♤♧♧♧
CITEȘTI
Fata din multime
VampireIn aceasta carte va fi vorba despre viata unei fete si foarte vesela ,adică Hope ! A da am uitat sa spun ceva imi plac UNICORNI <3