1. First Day

98 9 4
                                    

Bože už zasa ten hrozný budík! Dnes je tak "krásny" prvý deň školy. Je ráno a ja vyzerám ako zombie. Kto z nás nie? Bože mne sa nič nechce robiť! Ako vždy je 6 hodín ráno a prvé čo spravím je to že idem na mobil. Áno je to so mnou hrozné! Väčšinou to trvá tak do 6:20. No jo, som to ja lenivý človek. Nejako som vstala a sadla si na posteľ. Ráno potrebujem asi tak päť minút nato, aby som zistila kde som a čo mám robiť. Zišla som dolu po schodoch a už tam bola moja "úžasná" rodina.

Otec mal hlavu v nejakých novinách a žasol nad akciami ropy. Mama tá ako sfetovaná, trpela jeho nálady. Bil mňa a aj ju. Stále. Nechápem prečo sa nerozvedú.. Bolo by to lepšie. No znelo by to až príliš ako z amerického filmu. Dievča trpí a potom sa rodičia rozvedú, nájde si chlapca a stane sa z toho happy end. Škoda len že toto nie je film. Bola by som najradšej keby tu niesom. No vždy ked držím žiletku cítim, že tu musím zostať. Je tu niečo čo ma drží. A ja neviem čo. Napila som sa vody a odišla som.

Dala som si sprchu a rýchlo si začala upravovať vlasy ked že mi to trvá neuveriteľne dlho. Ked som mala vlasy v poriadku dala som si čiernu linku a zapúdrovala ju čiernym tieňom. Mejkap nepotrebujem mám peknú pleť a ked tak, za jednu vyrážku ešte nikto neumrel. Alebo hádam áno? Netuším a tak nejak mi je to jedno. Dala som si hrubú vrstvu maskary. Niekomu sa to hnusný, mne sa to páči. A teraz každá dilema všetkých žien. Teda samozrejme okrem rehoľných sestier! Čo si oblečiem? Biele kraťasy, čiene tričko s potlačou Nirvany (pre tých čo nevedia čo je Nirvana, je to skupina) na vrch čierna koženná bunda a koženné tenisky s vybíjancami na bokoch. 

Nejako veľa kože na vegetariánku nemyslíte? Dala som si čierne naušnice v tvare ruže a nejakých náromok aby zakryl moje jazvy. Samozrejme vybíjance, milujem všetko čo sa ich týka! Vzala som si tašku v kuchyni som si zobrala džús a nejakú tyčinku a šla som na naše miesto. Ak by ste sa pýtali čo je naše miesto je to jedna stará opustená budova oproti škole.Čakala som tam na Toma, Matta, Sofi a Nicki. Boli sme v pohode partia. Boli sme všetci EMO, všetci sme počúvali to isté no ako inak.

Ked všetci išli zapálili sme si a išli sme do školy. Všetci no skoro všetci mali pred nami rešpekt, Až na dve skupiny ľudí. Čiže namyslený a bohatý a jebnutý ako že "EMO" peoples. Všetkým sme sa smiali a všetkých sme ich nenávideli. ZO školy nás pustili skôr a ja som nemala náladu na nič tak som šla na pláž. Len som sedela na piesku fajčila trávu a sledovala západ slnka a na príliv a odliv. Ked v tom si niekto ku mne prisadol.. 

______________________________________________________

Tak že prvá časť Fly away! :D Nechať či zmazať? :) Napíšte dolu do komentu či to má zmysel...

Fly away...Kde žijí příběhy. Začni objevovat