1. Jak masz na imię?
Wiktoria2. Ulubione zwierzę?
Chyba szczur3. Ulubiony kolor?
Zdecydowanie czarny4. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Lekarzem sądowym lub prokuratorem5. Jaki z charakteru jest Twój ideał mężczyzny?
Nie mam określonego ideału6. Co jest dla Ciebie ważniejsze, uczycia czy pieniądze?
Pieniądze7.Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Jest to trudne pytanie, ponieważ jest wiele piosenek, które już na zawsze będą miały miejsce w moim sercu i znacznie lub trochę mniej zmieniły mnie lub moje życie, ale niezmiennie od kilku lat moją ulubioną jest "Breaking the habit" - Linkin Park8. Masz ulubiony film/serię?
"Hannibal"
Zarówno filmy jak i serial9. Masz ulubioną książką, jeśli tak to podaj tytuł?
Podoba mi się twórczość Edgara Alana Poe, ale nie mam określonej ulubionej książki10. Czy jest jakieś wattpadowe dzieło, które podbiło Twoje serce?
Dużo tego, ale najbardziej trafia do mnie "Drzewo wisielców" Mittet11. Masz jakieś pasje, które innym wydają się niezwykłe?
Lubię chodzić na spacery po cmentarzu i robić zdjęcia grobą, które mi się podobają, ale nie jest to pasja o której opowiadam ludziom. (Osoby, które mnie znają, zostańmy przy tym, że tego nie wiecie)12. Co robisz w wolnym czasie?
Jeżdżę konno, słucham muzyki, rysuję, spotykam się z przyjaciółmi, śpię, czytam książki , oglądam seriale, spaceruję po cmentarzach/bunkrach/opuszczonych budynkach/lasach/itp.13. Pizza czy kebab?
Kebab14. Co sprawia Ci największą radość?
Największą radość sprawia mi słuchanie muzyki, najlepiej w środku nocy w ciemnym pokoju. Mogę wtedy zatopić się w myślach i na chwilę odpłynąć z tego świata15. Lubisz 5SOS? Jeśli tak to dlaczego?
Nie mam opinii16. Twój ulubiony wykonawca muzyczny?
Linkin Park, Bring Me The Horizon, Three Days Grace, Skillet, Korn, Evanescence, Apocalyptica, ...17. Czy czytałeś/aś kiedyś trylogię "Igrzyska Śmierci"?
Nie
15 zdjęć z galerii