Mektup vol2

473 13 2
                                    

Ali kemal: "Ne oluyo burda? "
-
"Abi ?! "
A.k:"  siz niye gece gece burda bas basasiniz? !"
Simdi ne cevap vericeksin hilal ?
L:" hilal biraz üzgündü bende onun yanindaydim "
Hayir Leon hayir ne diyosun sen ?
A.k: " ne diyon sen bana bak tegmen misin nesin uzak dur hilalden ! "
L:" sana sorucak degilim sen dua et hilale yoksa suanda burda degil hapisde olurdun"
Leon niye bu konuyu aciyosun.  Ben tam birsey dicekken abim leona kafa atti .
A.k:" Ne diyon oglum sen?!" Dedi ve kavga ettiler.  Ne yapicami bilemedim. 
" ya abi yapma ! Leon durun lütfen !" Kimse beni tinlamiyo. Zar zor aralarina Girdim
" ya yeter kavga etmeyin artik !!!!! Abi leonun sucu yok ben aglarken yanimdaydi sadece insanlik adina . Artik eve gidelim lütfen "
A.k: " tmm bana bak tegmen uzak dur hilal den "
L:" σκάσε( skáse- sus ) "Ne Diyon leon küfür mü ediyon? 
A.k: "  ne diyon Lan sen türkce konus Türkce !"
" ya abi tamam hadi gidelim"
.. sonunda eve varabilmisdik.  Annemler beni ve abimi hemen sorguya cekti ama ben hemen Odama gittim cünkü sadece uyumak istiyorum. 

Leonun bakis acisindan
Ali kemal nerden cikti ya. Of Bide annem beni sorguya cekti.
Ama cevaplamadan Odama gittim . Hial in yazdigi mektupu okumak istiyordum sadece.
Hilal'in mektupu

"Leon,

Seni kaybetmekten o kadar çok korkuyorum ki Leon. Bazen düşünüyorum da eğer gerçekten insanlar mutluluktan ölebilselerdi benim çoktan ölmüş olmam gerekecekti ama ben aksine mutluluk sayesinde tekrar hayata döndüm.
İlk görüş,son görüş,hatta son bakış kim bilebilirdi o kahverengi gözlere aşık olacağımı! Aşık olmayan olamayan,aşka inanmayan bir insan nasıl olurda tek sefer gördüğü sana aşık oldu.Başkası için imkansız değildi,ama galiba benim için öyleydi. Ben de bilmezdim deli gibi sevip uğruna göz yaşı dökeceğimi ama oluyor işte hani her seferin de intikam almak isteyipte senden kopamayan ben. İçim acıyor yaşattıkların belkide hala yaşatacak oldukların,acıtıyor içimi. Acısın ama bu acı senin o kahverengi gözlerini görememek kadar acı olmasın, ben içimin acımasına razıyım.  Ne istediğimi bilmiyorum kendimi bi cikmazin icinde hissediyorum.
. Bu yazdıklarımı devam ettirmek istedim sana yazamadığım her şeyi buraya yazmak belki günü gelir okursun. hissettiklerimi azda olsa her gün sana hissettiremesem de en azından neler yaşadığımı ne kadar çok sevdiğimi anlarsın.  Bana bir şeyler mi kattın yoksa benden bir şeyler mi aldın anlayamıyorum.     Öpüyorum güzel gözlerinden... Sonu gelmiyor engelledim olmuyor ne yapsam olmuyor. Ağladığım zamanları bilmezsin ama ilk defa seninle konuşurken senin için ağladığımı duydun,  ne hissedip ne hissetmeyeceğimi şaşırdım.
Sen meğerse nasıl her şeyimmişsin benim…Seni sevmek benim içimde, toprağı, suyu, güneşi, hayatı ve fikri sevmekle birbirine karıştı. Sen ciğerlerimdeki nefes, gözlerimdeki ışık, kalbimdeki çarpıntı ve beynimdeki düşünce gibisin. Neyi düşünürsem seni düşünüyorum. Neyi görsem seni görüyorum.
Ve bu böyle olduğu, birbirimizi bu kadar, yaşamanın manası olacak kadar sevdiğimiz için, her şeye rağmen, yaşamaya en çok hakkı olan iki insanız…Ve son nefesimize kadar, bütün dertlerimize, ızdıraplarımıza rağmen, tam manasıyla yaşamanın ne olduğunu anlamış iki insan saadetiyle birbirimize kopmaz bağımızı her gün her saat biraz daha kuvvetle öreceğiz, düğümleyeceğiz…
Seni seviyorum leon

Hilal"

Hilalin bu yazdiklari sonrasi elim ayagima dolandi.  Ne güzel yazmis.
ALLAHim n'olur artik bu savas bitsin lütfen bitsin artik bende hilalime kavusim. 

Evet yine bi bölümün sonuna geldik :D InsAllah begenirsiniz.
Bakalim neler olucak ? 

HileonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin