I

248 29 16
                                    

Na początek chce ustąpić kilka rzeczy.
A) Trzeba wymyślić Info Chan imie. Serio, nie wiem jak Ayano będzie miała się do niej zwracać. A więc niech Info Chan ma na imię ... Izao.
B) Przeczesałam Wattpad wzdłóż i wszesz, i nie znalazłam Tego shipu. Jeśli ktoś znajdzie, prosiłabym o nazwę ;)
C) Pierwsze rozdziału dzieją się wtedy, Gdy Ayano nie ma jeszcze Senpaia, oraz jej osobowość jest nieznana. Oczywiście, gdy będziemy w teraźniejszości poinformuje was o tym :)
D) Moje wypowiedzi będą oznaczone tak [...]

Przejdźmy do rozdziału:

Info Chan siedziała przed monitorami, głęboko nad czymś rozmyślając.
Ayano Aishi - Intrygujaca nastolatka, stalkerka.

Ta dziewczyna była taka... Tajemnicza? Pociągająca?
Sama nie wiedziała, co w niej było takiego.

Tylko jedno było... dziwne.

Ta dziewczyna nie wykazywała ŻADNYCH cech charakteru.

Gdyby zauważyła morderstwo, najprawdopodobniej miałaby to... w głębokim poważaniu.

Ale, nie rozmawia z nikim. Jednak nie należy do żadnego klubu. Nawet okultystycznego.

Więc nie jest motylem społecznym, dziwolągiem, ani pupilkiem nauczyciela.

A ona nadal nie wiedziała  co w niej  widziała.

To było dosyć... Przytłaczające.

Zawsze wiedziała, jaki dana osoba ma charakter a tu taka... Niespodzianka.

Minęło parę dni, a Info Chan nadal patrzyła na nią. Jednak dokopała się do akt jej matki.

Miała sprawę, pogrążyła pewnego dziennikarza [Moja teoria jest taka, że Ten zrujnowany dziennikarz to ojciec Info Chan, jednak oddalmy te teorię], i u nich dziedziczne jest bycie Yandere.

Wybałuszyła oczy.

To może być ciekawe.

Postanowiła do niej napisać...

W środku konwersacji, Zaproponowała jej współpracę...

Potem przedstawiła jej zasady.

Ayano:

Jesteś obrzydliwa.

To zabolało...

Ja:

Jesteś stalkerem.

Dziewczyna zgasiła ekran telefonu, wzięła swoje rzeczy i ukradkiem wyszła ze szkoły niezauważona.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 18, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Miłość przez Internet | Y.S | | Ayano x Info chan |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz