Şeyda 5 yaşına gelmişti.Ve bu yıl anaokuluna başlayacaktı .
Mutluydu hayat ona güzeldi.Onun tek derdi yeni oyuncakları...
Bu arada kardeşi büyümüş 3 yaşına gelmişti.Artık Şeyda kardeşini seviyordu,ve Şeyda'ya göre ailesi çok mutluydu.Ama gerçekte Elvin ve Burak hiç iyi anlaşamıyorlardı.Çünkü Burak,Elvin'i aldatıyordu...
Elvin her gün ağlıyor,Şeyda ise annesinin bu durumuna çok üzülüyordu.Ama annesinin her gün saatlerce neden ağladığını bilmiyordu.Artık Elvin'de Burak'ta birbirleriyle hiç konuşmamaz hatta birbirlerinin yüzüne bakmaz olmuşlardı.Şeyda'nın zeka seviyesi yaşıtlarına göre oldukça üst düzeydi..O küçük yaşta bile herşeyin farkında ve hiç bir şeyi unutmuyordu.Ve bir kaç kere annesinin ve babasının tartışmasını duymuştu.Bu yüzden artık annesi ve babası arasında neler olup bittiğini birazda olsa biliyor gibiydi.Ve son zamanlarda evlerine Leyla adında, süslü kokoş bir kadın gelmeye başlamıştı.Nedense Şeyda bu kadını hiç sevmemiş,oldukça rahatsız olmuştu.Ne zaman bu kadın evlerine gelse saatlerce Elvin'le fısırdaşarak konuşur,ve sonrada yüksek sesle büyük bir kahkaha atar,lafına devam ederdi.Ve biliyordu,annesi de tıpkı kendisi gibi bu kadından hiç mi hiç hoşlanmıyordu.Leyla evden gittikten sonra Elvin bir odaya giriyor ve odada saatlerce ağlıyordu.Acaba o kadın Elvin'e neler söylüyordu?
Ve Elvin o kadının söyledikleri yüzünden neden bu kadar çok ağlıyordu??...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Genç Kızın Gizli Günlüğü
ChickLitBuradaki hikayemiz tamamen gerçektir. 14 yaşındaki bir kızın hayatı anlatılmıştır.