Holka která se jmenovala Adél se ráno probudila a zapomněla že hned před polednem jede se svojí kamarádkou Majdou na tábor. Majdy taťka volal kde jsou že na Adél čeká před domem a že prý mají už více jak 20 minut zpoždění. Adél se honem oblékla, rychle běžela do koupelny a mezi tím její mamka honem ještě dobalovala pár věci. Už jen vzala kufr a nastoupila do auta k Majdě. Majda byla už více jak třikrát na táboře ale Adél ani jednou. Na tábor do horní břízy jeli asi dvě hodiny. Když přijeli tak tam bylo více jak 100 děti které ještě nikdy neviděla, Majda jich aspoň pár znala. První den se ubytovávali do chatiček a potom šli na večeři. Večer si Majda s Áďou povídali o jednom klukovi který tam byl už asi 6 rokem, jmenoval se Tomáš. Adél byla ta která měla moc ráda Tomáše a také se i on po ní celý den koukal. Druhý den se rozřazovali do týmu. Losovali si čísla a písmena, Áďa s Majdou byli spolu a nakonec tam s nima byl i Tomáš. Byli tam Áďa, Majda, Tomáš, Ondra, Káťa, Terka a Kuba. Na oběd šli kole 12 hodiny a tam najednou přiletěl ke stolu papírek kde seděla Majda s Aďou rozbaliliho a tam bylo ADO SEJDEME SE VECER U CHATKY TOMAS. Holky se začali smát a byli šťastný. Do večeře hráli nějaký hry a byli také na tůře. Večer se Áďa připravovala..
Jak to dopadne? Zjistíte v dalším díle.