Part 8

3.2K 98 7
                                    

Saya sampai saja d UK , simpan brg di rumah granny. Saya drive trus pigi tempat Chris,"Chris, you dont have to do this for me, we can through it together"
Kalau dia bagitau awal2 kan bagus.
Saya sampai di hospital,
Hailey: May i know patient's room named Christian John?
Nurse: Its 59 miss.
Hailey: thank you.
Saya sampai bilik Chris, saya nampak dia terlentang, Chris... dia makin kurus.
Anty Lindsay: Hailey im glad you here
Saya duduk di siring Chris.
Hailey: Chris, wake up im here its me Hailey, i miss you so much Chris. I need you please wake up 😥
Hailey: anty you should get rest i will take over its okey.
Anty Lindsay: thank you hailey. Anty balik dululah.
Saya pukul lembut tangan si Chris
Hailey: ko ni tida bagitau saya awal2 i will take care of you bah. Dont leave me again Chris. Saya tidak pakai seksi2 , i dont hangout with other guy too
Saya nangis tida tahan sudah im afraid losing him.
Tiba saya nampak ada airmata dia.😲
Hailey: you heard me right? Please wake up , i need you babe. Siapa mau jaga saya stay strong and wake up yaa.
Saya kiss dia and lap airmata dia tadi.
Saya tertidur.
...............
"Hey wake up, heyy"
Siapa kasih bangun saya ni. Saya bangun tguk pintu tiada orang. Saya mimpi kali , saya tengok Chris 😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲
Hailey: Chris!!!????? Omaigad u wake up!? Are u okay i call doctor ....
Chris: who are you?
What?.......
Hailey: Chris its me Hailey. You... you dont remember me?
Chris: i dont know. I ... i ...where am i?
Saya tengok ja dia. Saya keluar panggil doctor.

Saya tunggu diluar. This cant be happen kenapa dia tidak ingat saya? No no why this getting worse.

Doctor: Miss? Are you his family?
Hailey: er yaa what is going on?
Doctor: first of all we thankful he wake up from almost 1 month coma. This is side effect of coma. The memories will be back soon slowly. He can be discharged few days. 😊
Hailey: thank you doctor.
Tapi saya tidak happy. Happy la dia bangun. At least saya bersyukur. Saya inform parents dia Chris dudah bangun.
Saya masuk balik tu bilik.
Chris: you look worried. Sorry but who you for me? You already know right i lose my memory.
Hailey: im your.... your girlriend. Hailey.
Saya nangis sudah tidak sangka ini jadi.
Chris: Sorry if u hurt. Dont worry i will recover soon.😊
Hailey: omaigadd i miss you Chris.
Saya peluk dia and dia peluk saya balik.
Chris: Sorry Hail.... Hailey.

Christian
Is this Heaven? Masih tidak percaya. Saya bangun, there is beautiful girl beside me. Suprise me more she is my girlfriend how lucky my past life before i sick. We must be loved so much. But kenapa dia cakap she missed me so much. I leave her?? How fool me.

Saya nampak permpuan sama lelaki separuh umur masuk. Siapa lagi ni.
Mamy: Chris are u okey? This is mamy and dady.
Chris: ohh ma...mamy dady.. emm hi
Eh saya hi pula budu haha betul2 awkward saya tidak kenal durang.
Saya discharged and kami pun pulang sama girlfriend saya yang lawa betul ni haha. Saya tinggal sabah pula.
Chris: Hailey, u should go home. Im alright hehe u look tired.
Hailey: emm hehe okeyy i meet you tommorow okey please try to remember me yaa muahh
Dia kiss saya😲. Gila betul2 heaven saya rasa haha. Saya pun tidur since kami sampai malam sudah. Penat tertidur senyum2 ingat Hailey.

Besok saya bangun, belum berapa biasa ni rumah. Terus ada 2 lelaki datang mesti durang ni kawan saya. 2 org saja kah kawan saya hehe saya senyum saja sama durang.
Ray: saya ni ray ni will kami ni kawan kau haha
Chris: ohh haha hey bro
Saya salam durang. Lama2 siok brcerita sama drg. Drg cerita moment2 kami. Kami selalu pigi club cari chick bilang c ray. Jadi si Hailey? Saya interest betl pasal dia. Saya tanta lah durang.
Chris: do you guys know Hailey?
Ray: mestila gf kau bh tu. Lepas kau jumpa dia, kau jarang sudah buat kerja gila hehe kau sibuk mau kenal dia sampai kau fall in love. Actually kau jmpa dia d club bah tu. Dari situ kau bminat sama dia. Sebab tidak sama dengan prempuan lain. Shes badgirl too before met you.
Chris: oh dia macam saya juga?
Will: ya tapi dia masih virgin.
Terkejut saya si Will tiba2 bercakap dari tadi diam.
Chris: oh saya belum emmm
Ray: yaa belum sebab kau betul2 sayang dia. Dia ada history bh tu.
Ray pun cerita A-Z. Astaga , thank God i save her. Sial punya George.
Drg pun minta diri. Sebab mau petang sudah. Sempat lagi drg lunch. Saya pelik sikit sama Will kenapa dia moody mungkin ada masalah. Saya segan2 ni bcakap. C Ray saja saya selesa sudah.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Si Hailey datang juga dia bawa gambar2 kami. Dia bawa saya jalan tempat kami dulu dia bilang saya delay pigi UK 1week untuk spent time sama dia. Berabis saya sorry dia for my stupid decision. I love Hailey. Saya rasa dari dalam hati saya. Memang saya betul2 sayang dia. Dia bawa lagi saya workout haha mau kurus sudah saya dia blg. Dia mau sy tagap2 haha. Hailey memang tiptop badan dia. Banyak ni lelaki tgok2 dia macam saya tidak suka. Mau tumbuk satu2.
Hailey: haha kau memang begini Chris. Jealous klau boleh kau balut saya supaya teda nampak.
Chris: ya memang mals saya boy tgok2, kau pun lawa betul. Haha
Hailey: kau cakap saya boleh pkai seksi sama lawa2 kalau kau ada hehe
Chris: tia payahla, kau punya muka kosong pun lawa sudah hehe youre just mine muahhhh
Spontan saya kiss Si Hailey . Terkejut ni syaa 😲😲😲
Chris: So...Sorry Hailey.
Hailey: hahaha you used to do that bah
Chris: oh yakah hehe
Saya peluk dia. Saya rsa macam saya rindu betul ni perasaan.
Hailey: Dont leave me again yaa
Chris: I wont sorry.

Bad WomenWhere stories live. Discover now