Dorazili sme na farmu a spoznali sme sa s Aďom, Kristianom, Henrim, malým Timom, Kristiánou a Demetrim. Kristian sa mi pozrel na nohu a do otvorenej rany mi vležil larvy a obviazal, po chvilke sme išly do stajne aby sme sa vyspali. Ráno bolo pekné a bol som uplne prekvapený moja zlomená noha s ranou bola preč mohol som behať, skákať a radovať sa. Po raňajkách som sa išiel Dimitriho spýtať či nepotrebuje pomôcť.
Dimitri sa namňa pozrel:,, Teraz nie ale až potom keď pôjdem robiť plot," povedal.
Pokývol som a išiel som za Kristiánou aby som sa dozvedel viac o ich rodine. Ale než som sa ku nej dostal zakričal na mňa zo stajne Kristian aby som sa išiel s ním porozprávať.,,Ahoj Kristian," ,,Ahoj Leo..."
,,Aaaaaaa pomóc!!!" počuli sme výkrik zo zahrady, rýchlo sme sa išli pozrieť čo sa stalo. Demetriho sťahovali a kúsali wolkery a jeho bratranec Timoty už bol v bezpečí u svojho otca Henrima.
Demetriho otec sa snažil zabiť všetkých wolkwrov až si nakonoec klakol ku Demetrimu a začal sa k nemu prihovárať..... Zo zúrivosti nás vyhnal s farmi.Keď sme odišly s farmi dostaly sme sa do mesta. Kračali sme tmavou uličkou a zrazu sme sa ocitli medzi wolkerami. Našťastie tam boli dobrý ludia ktorý nas pred nimi zachránili.
Boli sme im veľmi vďačný spoznal som super babu menom Sáran.
V momente som sa do nej zamiloval. Nebola tam len ona stretol som tam úplne mrzutého Mira podla mňa vyzeral na 100 rokov, ale mal 68 rokov. Potom tam bola Amélia jeho dcéra a ešte Matúš.Boli to naozaj dobrý ludia ale museli sme zohnať suroviny, ktoré v tom obchode neboly. Tak ja a Matúš sme sa museli prešmiknúť pomedzi wolkerov do iného obchodu a úspešne sa nám to podarilo.
Valika
YOU ARE READING
Apokalipsa
ParanormalLeo je 35ročný muž ktorého zatkli,ale pri cesto do vezenia ich stretlo niečo nečakané. Leo sa ocitol v prevratenóm aute so zlomenou nohou a musel bojovať s wolkerami. Počas príbehu Leo sa soznámi s dievčatkom menom Klementína. Po uspošných výhrach s...