Zoo??

34 2 2
                                    

mTogether....you and me you and me ... Together

Ohh budí,ale tady ta písnička mi to pomaha přežít. Je další nudné rano,i když ne není je konec skolni roku. Ohh konecne ...tak co si vezmu na sebe . No asi este pět minut strávím u skříně a když me to prestane bavit tak i smym krasny jednorozcim pyzamkem se du vybrat za moji BBF Kalani. Bydlí u nas jeliko jeji rodice cestujou. Otevru jeji dveře do pokoje a vidím ze ma stejný problem jako já. Asi po deseti minutovém vybirani jsne se rozhodli pro bilo kvetinkovane saty. Asi se ptate jako jak my?? My s Kalani di většinou berem skoro vsechno stejný. Jenom ja sem su udelala dva drdulky na hlave a ona jenom jeden. Vratila jsme se do koupelny kterou mam propojenou s pokojem . Tam sem se namalovala tak nejak lehce. Vzala si movil kabelku a sla do kuchyně. Tam uz sedela Kal s noji mamkou.

Ahoj..."

Ahoj rekli obe dve stejne. Mamka mi dala livance . Po livanci sem dala mamce pusu na tvar a s Kal sme mohli vyrazit.

S vysvědčením sem spokojená. Prosla jsems jednou3a dvema 2 a to nejsem nejaky ten tip co se rad učí. Kalani to mela nejak podobné. Jak sme prisli domu cekalo nas celkem divne překvapení. Moji rodiče čekali před domem u auta. Kam deme??,, zeptala se Kal.

Do zoo,

Co mi deme do zoo zedka??

Ano , bezte si dat vysvědčení domu a pridte.

Ok tak e si sli dat vyzo domu a sli do auta. Celou cestu jsme se nasmali a pusteli si jako prave fanynky marcuse a martinuse. Kdyz sme přišli do zoo maminka hned bidela svoji kamaradku ze základky. Tak ce lnase rodina +Kalani kterou berem do rodiny jsme museli jít sní. Ale tu pani od nekud ji známa alee to mamka od M&M
O do pi** oni tady sou taky..

Ahoj ...

Tak doufám ze libi tak co myslite kdo ji pozdravil

Láska Ze ZooKde žijí příběhy. Začni objevovat