Over night

53 3 2
                                    

Е сутрин е лъчите обливат лицето ми о сънените мш очи бавно се отварят.Поглеждам към съседното легло (това на Ан) но нея я няма! В този миг скачам и започвам да оглеждам стаята но нея я няма! Чувам скърцането на отварящата се врата и поглеждам...Там стой Ан връщаща се от банята, успокойх се, проснах се на леглото и се завих с одеалото слуд около час станах облякох се измих се закусих взех си нещата Ан направи същото и се разделихме защото имахме различни уроци аз по пилон тя по занимания с публиката а после обратното.След часовете ни с Ан отидохме в стаята за да се подготвим за вечерта когато Хари влезе а Ан отиде да се гримира при съкилийниците ни.
-Ти ще идваш ли?-папитах Хари
-Не Клара- когато произнася името ми не мога да издържа цялата настръхнах
-Защо ела ще е по забавно-настоях не за друга ами просто да видя рякцията му
-И да рискувам да убия всеки който те погледне няма да стане!- с Хари имаме по-спецялни отношения-Итън и Грег ще дойдат с вас така че не дей да правиш глупостти.
-Добре както искаш ти преценяваш-то  стоеше на вратата а една красива къдрица се спушкаше по челото му отидох до него, той се доближи дишането ни се сля сърцата ни забиха лудо и скоро устните ни се намериха от право минахме към легнало положение той съблече тениската си а аз моя потник а устните ни не се отделяха едни от други.В този момент Ан тръгна да отваря вратата а Хари скочи от мен като опарен. Цялата горях и само Хари можеше да потуши огъня никой друг не можеше...
-Прекъсвам ли нещо?-каза Ан почти избухнала в смесено чувство от срам и смях
-Не аз тъкмо си тръгвах- каза хари и излезе дишайки по тежко и от мен
-Ан вече е време да се подготвяме за довечера. След около час навън ще ни чака колата с която ще отидем до клуба.
Тряс !!!!
-Момичета бързо пржмяна в плана облшча тиси и идвайте моминтално!-Итън нахлу тряскайки вратата с Ан започнахме да бягаме из стаята и да се оправяме просто бяхме смешни. Излязохме от училището и влязохме в лъскава чесна лимозина.Шофьора беше странен не говореше цялата личозина светеше имаше питиета най много да са сложили наркотик и да искат да ни вадрусат но Ан е била на една задача такаче знае за повечето неща.
  Стигнахме пред бара амаше опашка и две мутри с тениски с надпис охрана.Поглиднах към Ан която всеки момент щеше да припадне.Хванах я за ръка и тръгняхме към вратата естествено не чакахме на опашката. Имаше рожденден което значеше че ме чака много работа. Ан отиде на сапаретата а аз тръгнах към сцената и ме представиха
-Добре дошли дами и господаа днес спецялно за вас на сцената ще ви танцува не коя да е а неповторимата уникалната дивата и красивата Клараа-от димните машини започна да прелива пушак светлините огаснаха и светнаха прожектори аз се появих и започнах да танцувам с цялата си страст.
*Гледна точка на Хари*
-Клара сега сигурно танцува за някой дриильо-казах и стиснах челюст
-Не се занимавай най-малко някой да я изчука и утре сутрин да се прибере- каза Итън заядлив както винаги
-Отивам в клуба няма да позволя това да се случи- заявих решително
-Щом искаш отивай но ако я измъкнеш Келси ще побеснее
-Отивам...
*Гледна точка на Клара*
След танца ми дойде време да започна със шоуто. Светлините се запалиха димът се разнесе и се лепна на тавана. Събрах много бакшиши и то само за танца това беше добре за мен защото бакшишите си остават за мен.Събирах ги за да мога да имам средства да унищожа това място може би щях да купя бомба незнам но щях да го разруша до основи.Е време е дя започна с шоуто.
-Такаа, разбрах че си имаве рожденник бих искала да го поканя на сцената и бурни аплодисменти-тогава момчето дойде при мен дръпнах един стол и му казах да седне-Как се казваш рожденнико и по силно не се срамувай не хапя е само малко
-Казвам се Марк
-Чудесно Марк искаш ли да играем една игра
-Да
-Какво каза не те чух!
-ДА!
-Чудесно! Нека започваме. Аз ще седна върху теб с лице към теб и ще започна да целувам врата ти-започнах да го целувам а от него чувах леки и тихи ридания-Така време е да сменим страните сега е твой ред миличък Марк-той започна да ме целува.Погледнах през вратата и видях човека който най малко очаквах да видя.Скочих като ожилена от Марк откопчах му белезниците и помолих за аплодисменти.Слязох от сцената и тя се превърна в дансинг.А той той стоеше там гледаше ме беше стиснал челюст но трябваше да го кажа-Е Марк хареся ли ти
-Да много
-Догудина ще повторим ли-чувствах се ужасно
-Да естествено
-Добре радвам се да го чуя-умирах вътрешно-Е чао от мен и лека вечер, ще се видим другия път мили мой много ви обичам- пратих въздушни целувки на публеката и слязох от сцената а той той си седеше като застрелян на входа.Вътре беше претъпкано нямаше място да се минава. Мислех че той си е тръгнал и отидох при сапаретата. Видях Ан която танцуваще на Марк и компанията му. Преминах през сапаретата и влязох в склада-огромно влажно и тъмно помещение разделено на две:склад за алкохол и неща на клуба и малка съблекалня за момичетата.Влязох в съблекалнята и се разпрострях на мекото леопардово канапе от истинска кожа оправих косато и гримът си успокойх се и тръгнах да излизам защото след десет петнадесет минути смяната ни свършваше.Тръгнах към голямата тъмна врата поисках да я отворя посегнах към златната дръшка отпоказа висока мускулестта мъжка секси фигура поцнавах я дали не не можеше да е той не й тук не и при мен та това беше....най неочаквания човек който можеше да дойде който проваляше работата в клуба ми та това беше...Хари!? Той беше побеснял и полудял от ревност горкото момче беше с разбит нос и седеше заедно с Ан.Хари ме дръпна за ръката и ме понесе към изхода Ан скочи след нас и тръгнахме към училището.

*Автор*
Мерси че четете моята история Обичам ви!

School for bitches (ft.Harry)Where stories live. Discover now