Sorunlu AŞK

13 0 0
                                    

Uzun bir yaz tatilinin ardından okul başlamıştı.Okulun açılması benim işime gelmişti çünkü sevdiğim kızla aynı okuldaydım.Sevdiğim kız da Cerendi.Benim düşündüğüme göre Ceren de beni seviyordu.Bana göre bu iş olucaktı ama ya olmassa diye düşünmeye başladım.Daha sonra Cerene'e yakınlaşmaya başladım.Sanki ben böyle yaparken Ceren benden uzaklaşıyormuş gibi hissettim ve Cerenden vazgeçmeyi düşündüm ama yapamıyordum çünkü ben Ceren'i çok seviyordum.Olayı artık kendi akışına bırakmıştım ve bu da Cerenden soğumama yol açtı,hemde çok fazla sevmeme rağmen.Benimde bu uğraşmalarım sonunda Cerenden soğumama neden oldu.Buda beni biraz üzmüştü ama benim için iyi olduğunu düşünmüştüm.Sonrasında bayağı zaman geçmişti ve sonunda Cerenle karşılaşmıştım bana bi bakışı vardı beni tekrar kendine bağlamasına yetti bir bakışı.O bakışla tekrar dönmūştüm Ceren'e.O anda anlamıştım Ceren'in beni sevdiğini.Biraz zaman sonra Cerenle çok iyi arkadaş olmuştuk ve en sonunda cesaretimi toplayıp Ceren'e en sonunda çıkma teklifimi etmiştim.Ama o beni sevmiyormuş yüzüme karşı söylemişti bunu,ama gõzlerine baktığımda hala seviyormuş gibi bakıyordu ama ne olduğunu anlamış değildim.Şaşkınlık içindeydim.Ama hala pes etmiş değildim.En sonunda araştırıp buldum Ceren ailesinin öğrenmesinden korkuyormuş.Bunu öğrenince ben Cerene karşı rahat davranmaya başladım.Aradan iki üç hafta geçtikten sonra Ceren'in beni sevdiğini öğrendim.Sonra Cerenden utandığım için kendi ağzımdan Bora'ya söyleyerek Ceren'e çıkma teklifi ettirdim ama Ceren kabul etmeyip gelsin yüzüme karşı söylesin demiş.Bende pazartesi günü cesaretimi toplayıp okulda camdan bağırıp çıkma teklifimi ettim utangaç olduğu için hemen içeri kaçtı.Yarın olunca kabul ettiğini öğrendim ve sonunda Cerenle çıkıyoruz...Aramız çok iyi hiç sıkıntı yok.Hep böyle devam ederken aradan yaklaşık 2-3 hafta geçtikten sonra Ceren ben Emrehanla yani benimle yeni biri çıkana kadar çıkarım demiş.Bu sözde beni çok üzdü onun üzerine Ceren'i çok sevmeme rağmen hemen Cerenden vazgeçmeyi düşündüm.
-Neden öyle dediki?Diye düşündüm.
Çok seviyorum ama o cūmleyi duydultan sonra bitti benim için. Artık hiçbir şekilde gūvenimi kazanamaz.Yaklaşık 15-20dk sonra iki kişiden mesaj geldi ve Ceren seni hala seviyor diyordu mesajda.Ben inanmamıştım.çünkü benim için her şey bitmişti.
BÎTTÎ.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 26, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sorunlu AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin