1.rész

56 4 1
                                    

Beköltözés


Sziasztok! Jinx vagyok! Biztos ismernek a nagy GAMER-ek...igen, játékot készítettek rólunk. Sokan ismerhetitek a League of Legends nevű játékot, és igen az rólunk íródott...vagyis majd fog. EZ BONYOLULT. Szóóval igeen. Nem is húznám tovább a szót kezdjünk is bele!

Jinx vagyok,16 éves hosszú kettőbe font kék haj, rózsaszín szem, rózsaszín harisnya, melltartó az egyik fele fekete a másik világos és sötét rózsaszín színű, rövidnadrág, sok övem van..semmi értelmük de nagyon ÁLLAT és a barna bakancsom amibe lila fűző van. Ja igen, meg vannak a stukkereim...már be kéne szerezni egy ujjat, de ezt el ne mond a többi stukkeremnek!

Innen kezdődik az egész történet!

Augusztus van. Reggel. Ma fogunk elköltözni mert itt különc vagyok és nincsenek barátaim...meg itt nehéz megélni. Szóval anyagilag jobb lesz az úgynevezett League városban meg anyáék azt mondták sokkal jobb lesz nekem is ott. Elsőnek segítettem a kistesómnak bepakolni a dobozokba reggeli után. A kistesómat Lulunak hívják, lila sapkát hord folyton és egy úgynevezett „szerencse" botja van ami szintén lila. Mikor végeztünk lement még tv-t nézni amig még kivan pakolva, addig én gyorsan össze pakoltam mindent a szobámból, utána anyákénak segítettem. Este felé elindultunk a repülőtérre, állítólag 5 órás lesz az út..nem tudom mit fogok magammal kezdeni.

Mikor felmentünk a repülőre már este volt, fáradt voltam és be is aludtam. Mikor felkeltem már 4 órája utaztunk szóval lassan ott leszünk, de még fél óra. Anya látta rajtam hogy nagyon unatkozok és aludni se tudok, úgyhogy oda adott 3 újságot ami az új sulimról szólt, érdekes volt és láttam egy képet az osztályról meg egy kis jellemzés is volt,sokat gondolkoztam hogy kikkel lennék jóba és kikkel nem, meg hogy kik lesznek az osztály menői meg hasonlok. Érdekes lesz ez az új iskola mert ez rám van szabva, amúgy a szüleim átlagos emberek csak én meg a tesóm lettünk ilyen „különlegesek" úgyhogy igeen. Na szóval az új suliba külön lesznek az osztályok, tehát a 10. osztály 7 részre lesz szét szedve. Azt hiszem én a lövészbe fogok kerülni mert van még valami jungel meg harcos meg támogató meg tank meg mágus,orgyilkos... MIK EZEK? Nem tudtam ezekből semmit. Mikor egyszer csak felfigyeltem az újságból, azt láttam hogy egy nagy fallal körbe van védve az egész város...de csak gyerekeket láttam akik ilyen képességűek voltak, a szüleik mint nekem is sima átlagos emberek...ez fura.

Mikor le szálltunk ott reggel 7 óra volt. El is indultunk az új házhoz. Még képet se láttam roládé anyáék azt mondták nagyon fog nekem ez tetszeni. Lulu nagyon izgatott volt mert ő is új iskolába fog járni. Nagyon menő kocsink volt, nem tudom hogy intézték el anyák de nagyon állat volt a verda. Na szóval, mikor oda értünk a házhoz le esett az állam, a suli kb 5 perce volt és egy óriási nagy kert, szép kapu nagy ablakok GYÖNYÖRŰ!! Körbe mentünk az egész házon és anyáék kisebbre számítottak mivel nekünk csak 3 szoba kéne de volt vagy 5 ezért én kettőbe voltam és Lulu is. Gyönyörű fehér bútorok és ahh nagyon szép volt,ja és a kertet ki hagytam...egy gyönyörű szép nagy medence.

A nap további részében pakoltunk, és este kipróbáltuk a medencét meg volt pingpong asztal meg minden. Este rendeltünk egy ORIÁSI pizzát aztán elmentünk aludni.


Játékot csináltak rólunk!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang