Traiesc intr-o familie uitata de lume. Sincera acum 10 ani am vorbit cu cineva la 4 ani cand cersam pe strada. Dar m-am hitarat sa plec nu mai suport. Eu aveam bani ascunsi care i faceam zilnic. Am strans 250 lei in 2 luni. Apoi m-am dus si mi-am luat niste haine. Am luat ceva. Din moment ce locuiam in Bucuresi m-am decis sa merg la Constanta. Asa frumos.
PS: ASA ARAT EUMa duc imi cumpar bilet si plec. E ora 11 noaptea. Adorm pe masina si ma trezesc in Constanta la ora 3. Mai stau dorm si dimineata la 10 plec. Am si eu un afurisit de ciurofon. Mda....
Merg le drum vu capul in telefon. Ma ciognesc de un baiat destul de inalt1,70 cred. Cad pe jos si ghiozdanul in care aveam niste haine si zdrentele de strada s-a rupt. Au cazut toate pe asfalt. Fara sa imi mai pese o iau la fuga. Baiatul imi strange lucrurile si fuge dupa mine. Ma opresc intre niste blocuri si ma pun pe plans. Pe fata mea simnt o mana ma ridic si vad acel baiat ca se apropie de mine. Eu ma feresc.
-Buna. Zice el confuz.
-Buna.
-Cum de nu ai vrut sa ma omori.
-Cum adica sa te omor. Ce ai facut?
-Nu se poate sa nu ma sti de pe Youtoobe.
-Ce e ala? Zic eu .....
...dupa o povestire de o ora.-Deci unde stai? Intreaba el.
-Aici.
-Cum aici?
-Pe strada nu vezi.
- Nu se poate. Si ma ia in stil mireasa imi arunca hainele la gunoi ma ia cu el si intram intr-un bloc. Ajung intr-o camera super.
-Aici locuiesc eu.Am uitata sa va spun acel baiat e Vlad si da mu-a povestit o oraaaaa de el si s-a laudat...
-Si de ce m-ai adus aici??
-Aici vei locui.
-Cu tine??????????
-Da si cu el. E Cristi Munteanu. Fratele meu geaman. Fin moment ce parintii nostri s-au dus in Germania sa lucreze vreo 10 ani. De ce nu.
-Vlad. Zic eu timida. Vreau sa iti spun ca atunci cand ne-am ciognit nu am fugit de rusine. Am fugit pentru ca ma gndeam ca in gandul tau ~Ce drq face boschetara asta~
-Cum as putea sa i spun asa ceva unui inger. Zice el si se apropie de mine intr-un sarut apasat. Eu il tin strans nu il las. In acel monent am crezut ca sunt in rai. Era asa placut.
-Scuze. Zice Vlad confuz.
-Am zis ca nu mi-a placut??
Zambeste si ma ia in stil mireasa si triga Spre MALLLLLLLLLL...😂
Mergem si luam niste haine QTSuper...
Vlad ma prezint prietenilor lui. Si m-am facut si eu cu niste........prieteni.
Ne-am hotarat imoreuna cu ei sa mergem la padure: Mihai si Ana impreuna cu Dani si Ada si eu cu Vlad. Numele meu e Maya.
E seara si ne facem un foc de tabara. E mare si frumos. Toate cuplurile stateau aproape eu ai Vlad lafel dar din pacate nu eram un vuplu. Pacat pentru ca eu il iubesc atat de mult.
-Maya. Zice vlad in genunchi stand in fata mea. Din ziua in care te-am vazut am zis ea e fata mea. Si te iubesc mult noaptea nu pot dormi fara tine chiar daca ne cunoastem de azi...😉😂 Vreau sa te intreb ~Vrei sa fi iubita mea~
Eu cad pe jos si incep sa plang el se aproprie de mine si zice:
-Ce e? Si i sar in brate intr-un sarut adanc si lung. DaaaaaaaaaaAaa zic eu fericita.Cam atat pentru azi. Scuzati greselile. Si datimi un follow si stelute plz