TATLI KIZ

330 6 0
                                    

bu benim ilk hikayem umarım bgenirsiniz.

Ben Maya . 16 yaşındayım . Okulda da herkes tarafından bilinirim . Bir sevgilim var. Herneyse saçma düşüncelerimi boşverelim .

Bugün sewgilime bir mesaj attım

Seninle konuşmam gerekiyor .

Ne oldu tatlı kız ? :)

Yarın 14.00'da mandalin kafede buluşsak ?

Olur tatlı kız. :)

Ahh. Onu çok seviyorum.

Eve gittiğimde annem her zamanki gibi bilgisayarla uğrasıyordu . Size söylemeyi unuttum. Babam şuan hastanede yoğun bakmda ve benim annem twitterda alemlere akıyo. Ahh. Ondan nefret ediyorum. "Hoşgeldin" dedi . Cevap vermedim. Daha doğrusu veremedim . "Sana bişe dedim . Cevap ver bana !" sesini yükseltmişti. "Ne dememi bekliyosunn. Babam yogun bakımda ve sen burada böylece oturuyosun. Senden nefreeet ediyorum." Nefret kelimesini uzatarak soyledim . Cunku gercekten ondan nefret ediyordum .

Gözyaşlarımı tutamadım. Yanaklarımdan sıyrılıp parkelere izler bırakıyordu. Hızla yukarı çıktım .

Annem olacak o kadın beni tınlamamıstı bile. ONDAN NEFRET EDİYORUM. Kapım çalınırken gözyaşlarım hala gözlerimden hala akıyordu . Boguk sesimle "Gir." dedim . Gelen en yakın arkadaşım Melisaydı . Gerçekten ona ihtiyacım vardı iyiki geldi . "Canım n'oldu sana böyle . Yine kavga mı ettiniz Selma teyzeyle ? " hemen anlamıştı . "Bosver sen beni." gözyaşlarımı elimin tersiyle sildim."Yarın Berke'yle buluşacağız ve ondan ayrılmak istediğimi söyleyeceğim." Söylediklerim karşısında donup kalmıştı ve birden bağırmaya başladı . "Ne ? Ne diyosun sen ? Okulun en popüler çocuguyla çıkıyosun ve ondan ayrılmak mı istiyosun ? Delirdin mi sen ? Çıldıracağım . Bukete pabuç mu bırakacaksın? " Buket dedi . O kızın ismini duyunca sinirlerim tepeme çıktı. O bitanecik sewgilime kafayı takmış durumda ve onun sewgilisi oldugum için tabii banada. "Melisa . Babamın durumunu biliyorsun . O ölmek üzere ve Berke'den nefret ediyor . Onunla birlikte olmamı hiçbir zaman onaylamadı." Bunları kendime bile itiraf edememişken ona , Melisaya nasıl söyledim bilmiyorum . Bogazıma bir yumruk oturmuştu . Melisa uzgun bir sesle "Canım haklısın ama ikinizde birbirinizi çok seviyorsunuz .Hem baban Berke'den nefret etmiyor. Sadece seni ondan kıskanıyor. Çok şanslısın . Seni bu kadar çok seven iki tane adam var . " Onunda gözlerinden yaşlar akmıştı . Haklıydı babam Berkeden nefret etmiyordu . Sadece beni kıskanıyordu.

"Kararı-" lafımı yarıda kesen bir mesaj sesiydi . Telefonumun ekran kilidini açarak mesajlara baktıgımda mesaj ondandı. BERKE'DENDİ. Ah onu çok sevdigimi söylemiş miydim ?

Beni hiç bırakma olur mu tatlı kız ? Çünkü seni çok sewiyorum :) .

Onu bırakacagımı hissetmiş miydi ? Melisa merakla sordu "Ne diyor?" .

"Onu bırakmamı söylüyor." Bunu söylerek gözümden buyük bir yaş akmıştı. Melisanında rengi bembeyaz olmuştu . "Hissetmişmi acaba yarın onu bırakacagını ?" Melisayı duymamazliktan gelmiştim ve bu onu sinirlendirmişti . Bir küfür savurduktan sonra "Neyse Ahmet Amcanın yanına ne zaman gideceksin ?" diye sordu boguk bir sesle. "Şimdi" derken dolabımın kapağını açmış , boş gözlerle dolabıma bakıyordum . Saate baktıgımda saatin 20.00 olduğunu gördüm. Bu saatte taksi bulabilecek miydim ?

TATLI KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin